سرویس مد و لباس هنرآنلاین:  امیر عمادالسلام اسکویی مدیر مؤسسه مد و هنر "آرتا" درباره جدیدترین فعالیت‌های این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: پس از موفقیت‌های حاصل از برپایی دو دوره کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، همکاری با غزال بهمنی از طراحان، تولیدکنندگان و مدرسان عرصه مد و لباس در کشور را آغاز کردیم و ایشان به‌عنوان یکی از سهام‌داران و رئیس هیئت مدیره مجموعه به ما پیوستند.

عمادالسلام اسکویی با اشاره به اینکه در راستای دو دوره کارگاه آموزشی موفق به جلب اعتماد هنرجویان شدیم اظهار داشت: برآنیم تا این اعتماد را به خروجی مؤثر در عرصه مد و لباس اسلامی ایرانی تبدیل کنیم و در وهله نخست این طراحان را به جشنواره‌های ملی و بین‌المللی معرفی خواهیم کرد.

او افزود: نخستین رویداد پیش رو، هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر است که با عنوان پروژه "از ایده تا اجرا" ارائه کالکشن این دوره از جشنواره با موضوع "مکران" را بر عهده گرفته و با حضور 22 طراح از جمع هنرجویان مجموعه "آرتا" در زمان جشنواره به معرض دید علاقه‌مندان می‌رسانیم.

عمادالسلام اسکویی به برپایی کارگاه‌های آموزشی پیش از آغاز جشنواره و نمایش کالکشن مکران اشاره و تصریح کرد: این کارگاه‌ها با موضوعاتی همچون برندینگ و نحوه پرومد کردن ارائه شده و مطالبی همچون الگوسازی، طراحی و دوخت لباس، پارچه شناسی و طراحی پارچه را در این دوره‌ها مورد توجه قرار داده‌ایم.

مدیر مؤسسه مد و هنر "آرتا" درباره دیگر فعالیت‌های این مجموعه گفت: رویداد دیگر با میزبانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اسفندماه 97 در چند بخش برگزار می‌شود که برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقه طراحی لباس از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد است.

او از تمامی طراحان لباس در سراسر کشور دعوت کرد تا برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده و اذعان داشت که تاکنون بالغ بر 70 درصد ظرفیت جایگاه‌ها تکمیل شده است.

عمادالسلام اسکویی در خاتمه گفت: سومین رویداد نیز به همت مؤسسه مد و هنر "آرتا" در متل قو مازندران و در نوروز 98 برگزار خواهد شد که بر اساس آن، جدیدترین کارگاه‌های آموزشی حوزه مد و لباس با همکاری مرکز QAL برپا خواهد شد که حاضران این رویداد از جمع مدیران مزون‌ها، مراکز فروش محصولات حوزه مد و لباس و صاحبان برند خواهند بود و در این راستا از ظرفیت‌های گردشگری استان در تعطیلات نوروز برای معرفی فرهنگ پوشش ایرانیان نهایت بهره را خواهیم برد.