سرویس مد و لباس هنرآنلاین:  ششمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش در دو بخش مسابقه طراحی تیشرت با محوریت تمدن ایرانی، مسابقه طراحی تیشرت با موضوع آزاد و همراه با برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن‌پوش و بازدید از مراکز تولیدی پوشاک، اردیبهشت 97 برگزار شد.

از زمان انتشار فراخوان در آبان ماه سال گذشته، 500 اثر به دبیرخانه رسید و از پنج برند تولید لباس برای تولید آثار برتر در این رویداد دعوت به همکاری شد که سه طرح برتر پنجسمین جشنواره توسط برندهای "سله بن" و "بادی‌اسپینر" تولید شدند.

در ششمین جشنواره نقش تن‌پوش، ۲۰۰ طراح آثاری را به این جشنواره ارسال کردند که ۱۲۰ طراح از استان‌های مختلف کشور بودند و این نشان دهنده گسترده‌تر شدن فعالیت این جشنواره است.

ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش طی روزهای ۲۵و ۲۶ اردیبهشت ماه با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر، ۵ تولید کننده تن‌پوش و پوشاک کشور ، فرهنگستان هنر و موسسه صبا در تالار ایران و نگارخانه استاد فرشچیان برگزار شده و نمایشگاه آثار تا ۲۶ اردیبهشت 97 در نگارخانه آیینه موسسه صبا میزبان علاقه‌مندان شد.

طی روزهای اخیر آثار برگزیده ششمین جشنواره نقش تن‌پوش جهت فروش به علاقه‌مندان در نمایشگاه "بوم‌تن" دانشگاه علم و فرهنگ به نمایش گذاشته شد که این نمایشگاه شامل آثار برگزیده شرکت کنندگان در ششمین جشنواره نقش تن‌پوش بود.

در این نمایشگاه آثاری نیز که به صورت دستی طراحی و ساخته شده‌اند با تنوع قیمت مناسب به فروش رسید.

جشنواره ملی نقش تن‌پوش که هفتمین دوره خود را پیش روی دارد، در سال‌های گذشته با حضور دانشجویان، هنرمندان و اساتید طراحی و مد و لباس و دیگر رشته‌های مرتبط برگزار شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به سایت www.jdart.ir مراجعه کنند.