به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با محمد سرشار مدیر شبکه پویا در رسانه ملی دیدار کرد.

این دیدار با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه پویا به منظور فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ پوشش در دوران کودکی از سوی کارگروه برنامه‌ریزی شد.

دبیر کارگروه ساماندهی  مد و لباس کشور در این دیدار، پرداختن به فرهنگ پوشش از دوران کودکی را از اولویت‌های این کارگروه دانست.

قبادی از حساسیت موضوع و دغدغه و اولویت کارگروه برای پرداختن و اطلاع‌رسانی فرهنگ صحیح پوشش از دوران کودکی سخن گفت و مشارکت جدی بنا برتکلیف قانونی سازمان صداوسیما برای اطلاع رسانی مناسب و هوشمند به خانواده ها برای بالابردن حساسیت پوشش از دوران کودکی  را خواستار شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس با هدف ایجاد تعامل دوسویه  و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در سازمان صدا و سیما سلسله نشست‌هایی را با مدیران شبکه های مختلف برگزار می‌کند.

طی یک ماه گذشته و در همین راستا، کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور با قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیران شبکه های دوسیما، چهار سیما و پنج سیما، شبکه نسیم، شبکه امید، شبکه قرآن و معارف سیما و اداره کل روابط عمومی صداوسیما جلساتی را برگزار کرده است.