سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  از امروز 12 آبان تا 14 آبان در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 تا 12 شهریور از ساعت 8 تا 20 در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شد.

این کارگاه‌ها به مدت سه روز از ساعت 8صبح تا 8شب برپا و مباحث آموزشی مختلف از سوی استادان این دوره و با حضور بیش از 100 هنرجو عنوان می‌شود.

دور نخست این کارگاه آموزشی که با هدف شناسایی و برطرف ساختن ضعف‌های علمی و عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهریور ماه سال جاری برگزار شد، بازتاب و بازخورد بسیار خوبی از سوی فعالان این عرصه داشت.

در این کارگاه، بیش از دور نخست به سمت ورک‌شاپ‌های کاربردی و عملی پیش رفته و موضوعاتی همچون پارچه‌شناسی با حضور غزال بهمنی، کارگاه روانشناسی رنگ با حضور محلوج محمودی، کارگاه خلاقیت در طراحی با حضور اسفندیاری و 4 کارگاه در ارتباط با موضوع برندینگ تدریس می‌شود.

کارگاه "دانشگاه خیابانی" با حضور دکتر مهدی صفایی از بهترین کارآفرینان کشور و 3 کارگاه دیگر از سوی سالار معینی کرمانشاهی با عناوین "تدوین نقشه ذهن مشتری"، "برندینگ در سازه" و "تبلیغات و مبانی تبلیغات پنهان" برپا می‌شود.

نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از 10 تا 12 شهریورماه 97 به همت مؤسسه "مدآرت"، با حمایت کمپانی "آکسفور سرت یونیورسال" و با حضور اساتید برتر ایرانی و بین‌المللی در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شده است.

photo_2018-10-28_14-38-20