به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایشگاه طراحان مد ایران، نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه "دیبا" و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 18 تا 20 مهر در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و با حضور 50 برند مطرح و صاحب سبک آغاز به کار می‌کند.

آئین افتتاحیه این رویداد، 18 مهرماه 97 از ساعت 11 و با حضور جمعی از هنرمندان و چهره‌های مطرح عرصه‌های مد و لباس، سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار می‌شود.

نمایشگاه طراحان مد ایران هر روز از ساعت 11 تا 22 میزبان علاقه‌مندان و فعالان عرصه مد و لباس بوده و بازدید برای عموم آزاد و به شکل رایگان است.

برای نخستین بار و در این نمایشگاه، نقاشی و خوشنویسی روی پارچه و لباس به صورت زنده توسط هنرمندان انجام می‌شود و یکی دیگر از اقدامات گـروه "دیبا" در این نمایشگاه برگزاری مسابقه طراحان مد ایران با موضوع ایران باستان است. در پایان این رقابت از 3 طرح برتر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و گروه "دیبا" تقدیر به عمل می‌آید.

آئین اختتامیه نمایشگاه طراحان مد ایران یکشنبه 22 مهرماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، هنری و هنرمندان عرصه مد و لباس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی yon.ir/Dibba مراجعه کنند.