سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مد همواره به مثابه یک حوزه فرهنگی و هنری قلمداد شده و بررسی درست از ماهیت مد، نقش بسزایی در تحلیل بسیاری از معضلات اجتماعی دارد.

مدیریت مد، عنوان گرایشی در عرصه مدیریت است که در جوامع مختلف به ضرورت و اهمیت این عرصه تأکید داشته و از آنجا که پدیده‌های فرهنگی قابل مدیریت، کنترل و نظارت بوده، تلاش می‌شود تا برای مسئله مد و مدگرایی هم به فکر هدایت و کنترل بود.

البته در دوره‌های آموزشی مدیریت مد، نگرشی دوگانه و متعادل به مدیریت استراتژیک برند در شرکت لاکچری و مد وجود دارد، یعنی افزایش ارزش برند به‌وسیله تقویت تاریخچه برند و همچنین معاصر بودن یک مد در بازار جهانی. به عبارت دیگر سنت در مقابل نوآوری، تخصص در مقابل آزمایش و معمولی در مقابل شیک. موضوعاتی مانند تأثیر کانال‌های جدید خرده‌فروشی، کانال‌های رسانه‌های جدید و تمایلات کسب‌وکار جدید برای برند و بازارهای در حال ظهور نیز در این دوره مورد بحث قرار می‌گیرند.

دوره  مدیریت مد و فشن یک دوره تئوری درقالب بسته‌های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین و یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه است.

اینبار هم دوره‌های آموزشی مدیریت مد از سوی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و در قالب یک دوره 6 ماهه طی 100 ساعت در ایران برپا می‌شود.

در این دوره نحوه عملکرد شرکت‌های مد و لاکچری، برندهای تجاری، محصولات، استراتژی‌های خرده‌فروشی و ارتباطاتشان و همچنین مدل‌های کسب‌وکار و نحوه توسعه بین‌المللی و دسته‌بندی محصولات بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌‍توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88302944 تماس بگیرند.