سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شیوا مژده‌ای مدیر آموزش مؤسسه "مدرسه بازاریابی تهران" درباره کارگاه یک روزه تفکر دیزاین با عنوان "داستان جادوی سپید" به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: تفکر دیزاین، موضوعی است که هم طراحان مد و لباس می‌توانند به آن بپردازند و هم سایر هنرمندان در عرصه‌های گوناگون این امکان را دارند تا با تکیه بر سطح نیاز و پرسش‌های مطرح در حین کار، به دنبال پاسخ‌های خلاقانه باشند.

مژده‌ای با اشاره به اینکه موضوعی که تفکر دیزاین را متفاوت می‌کند، چگونگی و نحوه استفاده از این فرایند فکری انسان‌محور است اظهار داشت: این روند به ما کمک می‌کند تا بتوانیم مسائل کسب‌وکار و یا حتی زندگی را به شکلی استراتژی محور و نوآورانه حل کنیم.

مدیر آموزش مؤسسه "مدرسه بازاریابی تهران" گفت: اینکه هر فردی بتواند برای پوشش، سبک زندگی و اصول چیدمان وسایل و ابزار موردنیاز به یک روند علمی مجهز باشد در این کارگاه مورد توجه اساتید قرار گرفته است.

مژده‌ای با تأکید بر اینکه در این کارگاه با مثال‌های بیزینسی و مربوط به کسب‌وکار مواجهیم اظهار داشت: هر یک از افراد از طراحان مد و لباس گرفته تا دیگر عرصه‌های هنری، اگر درصدد شکل‌دهی و ارائه‌ محصول یا خدمتی جدیدی هستند که بازار را متحول کند می‌توانند با حضور در این کارگاه آموزشی به نتایج خوبی در این زمینه دست یابند.

او در خاتمه گفت: باید بپذیریم که مفهوم "دیزاین" به‌عنوان یک تخصص مورد توجه قرار دارد و تبیین فرایند "تفکر دیزاین" و رویکردهای آن باید مورد توجه فعالان در عرصه‌های مختلف هنری و صنعتی به‌ویژه مد و لباس باشد.