سرویس مد و لباس هنرآنلاین: انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان تهران در سال 95 راه‌اندازی شد و طی 7 ماه گسترش پیدا کرد، به طوری‌که هم‌اکنون این انجمن در 22 استان کشور فعال است.

چندی پیش، محمد سلامت‌بخش، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان تهران در گف‌وگویی با هنرآنلاین اظهار داشت که انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان تهران به منظور تحقق اهداف، پنج دپارتمان را در استان‌های کشور راه‌اندازی کرده که یکی از این دپارتمان‌های فعال، دپارتمان مد و پوشاک به دبیری خانم کژال ابراهیمی است.

البته تمامی دپارتمان‌های انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس دارای اهدافی مشترک مانند برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و صنعت هستند و فلسفه‌شان ایجاد شرکت‌های دانش بنیان است. ضمن این‌که هر کدام از این دپارتمان‌ها اهداف جداگانه خود را هم دارند و در حوزه خاص خودشان فعالیت‌های تخصصی انجام می‌دهد.

دپارتمان مد و پوشاک به دنبال آسیب‌شناسی بخش صنعت در حوزه مد و لباس است و در مدت زمان ایجاد آن آن برخی تورهای صنعتی برای استادان حوزه مد و لباس برگزار شده تا ضمن شناسایی آسیب‌های این حوزه، راهکارهای عملی و نظری برای رفع مشکلات موجوئ ارائه داده شود.

از آنجا که حضور حداکثری مدرسان حوزه طراحی پارچه و لباس، موجب رونق فعالیت دپارتمان مد و پوشاک انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان تهران می‌شود، این انجمن همچنان با دعوت از همراهی مدرسان حوزه مد و لباس قصد دارد تا با توان بیشتر در زمینه ارتقای سطح آموزش و تجمیع فعالیت‌ها برای اثربخشی بیشتر گام بردارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه این مرکز به نشانی http://iaui.ir مراجعه کنند.