سرویس مد و لباس هنرآنلاین: "سی‌پال" نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس ایران است که بر اساس شناسایی، تشویق و حمایت خلاقان این عرصه متولد شده است.

"سی‌پال" به همت مؤسسه مد و لباس "چیامد" این فرصت را برای خلاقان مد و لباس ایجاد می‌کند که در هر جایی که هستند با هر توانایی که دارند با نگاه خلاقانه و منحصر بفرد خودشجاعانه دست به طراحی و تولید محصولاتی زنند که با تکیه به فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی، نیاز جامعه و جریان مد و لباس به سمت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی رهنمون شود.

جشنواره "سی‌پال" در به هم رسانی طراحان و تولید کنندگان و گسترش اینگونه کسب و کارهای نوین و مشاوره برای اقدام وتقویت آنها برنامه‌ریزی شده و امیدوار است که با حمایت و حضور شما در نخستین گام رقابتی سالم و مشارکتی سودمند را رقم زند. 

تمامی طراحان خلاق و مستعد چه بصورت مستقل و چه بصورت غیر مستقل در بخش‌های طراحی لباس و تصویرسازی آن، طراحی کیف و کفش و تصویرسازی آن، طراحی جواهرات و زیورآلات و تصویرسازی آن، عکاسی مد و مدنویسی می‌توانند از سراسر ایران در این جشنواره شرکت کنند و با در نظر گرفتن چارچوب فراخوان هیچگونه محدودیتی برای شرکت وجود ندارد .

اما یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه این رویداد، تشکیل کلوپ "حمایت از تولید ملی" با هدف تشویق و ترویج خرید و حمایت از تولید ملی تاسیس شده است.

این حرکت جمعی می‌تواند در ارتقا و پویایی اقتصاد جامعه بسیار موثر باشد. مدیران، اعضای شورای سیاست‌گذاری و برگزارکنندگان با توجه به اهداف اصلی جشنواره سی پال این کلوپ را تأسیس کردند تا این جشنواره فرصتی برای حمایت از تولید ملی باشد.

کارآفرینان، سازمانها، نهادها، ارگانها، فعالان مد و لباس، فعالان فرهنگی اقتصادی و هنری ، چهره‌های سرشناس و دارای حسن شهرت و همه علاقه‌مندان به حمایت از تولید ملی می‌توانند عضو این کلوپ باشند و حمایت خود را در قالب ارسال پیام عکس و ویدئو اعلام کنند.

کلیه حامیان از طریق آیکون " کلوپ حمایت از تولید ملی" در صفحه اصلی سایت جشنواره به نشانی www.cipalfestival.ir و تکمیل مشخصات فردی و سازمانی می توانند بطور رایگان عضو کلوپ باشند.