سرویس مد و لباس هنرآنلاین: آئین اختتامیه نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی که در سه روز به همت شرکت مدیریت "آرتا بنیان" و گروه "مدآرت" و با میزبانی هتل پارسیان اوین برگزار شد، با حضور بیش از 100 طراح حاضر در این رویداد، مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مدیران "آکسفور سرت یونیورسال" و جمعی از اساتید به کار خود پایان داد.

امیرعماد اسکویی مدیرعامل شرکت مدیریت "آرتا بنیان"، مدیر گروه "مدآرت" و دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی نیز با تقدیر از حضور تمامی طراحان و اساتید مطرح برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد، حضار را به حمایت هر چه بیشتر از هشتک "ایرانی بپوشیم" دعوت کرد و گفت: پس از چهار ماه تلاش و بررسی نقاط ضعف موجود در برخی کارگاه‌های آموزشی تصمیم به انتخاب عناوین آموزشی این رویداد گرفتیم. امیدواریم برپایی این دست کارگاه‌های آموزشی با حمایت هرچه بیشتر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور میسر شود.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی در خاتمه از همراهی و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سازمان میراث فرهنگی و پلیس اماکن و امنیت در راستای تحقق شعار "#ایرانی بپوشیم" تقدیر کرد.

مهم‌ترین رکن طراحی لباس، حرفه‌ای شدن و ارتقاء توانمندی‌ها است

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این مراسم ضمن تبریک بابت تمام تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند در راستای برگزاری هر چه بهتر و اثرگذارتر این رویداد، بیان کرد: جریان مد و لباس کشور به لطف الهی و تمامی مساعدت‌های فعالان این عرصه سامان پیدا کرده است و طراحان به‌عنوان سلول‌های تشکیل‌دهنده جریان مد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

قبادی با اشاره به نقش جدی، مؤثر و سرنوشت‌ساز طراحان مد و لباس در یک دوره آزمون‌وخطا گفت: مانایی و ماندگاری این شرایط شاخصه‌های متعددی دارد که از جمله آن و شاید اصلی‌ترین، حرفه‌ای شدن فعالان هنرصنعت مد است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افزود: مهم‌ترین رکن طراحی لباس به معنای پذیرفتن قواعد و چارچوب‌های مختلف پیش روی این طیف از جامعه، حرفه‌ای شدن و ارتقاء توانمندی‌ها است و اگر قصد داریم جریان مد را با اقتضائات تخصصی به پیش بریم از محل همین رویدادهای تخصصی و حرفه‌ای است.

قبادی با تقدیر از جوانان پویا و با انگیزه‌ای که اقدام به برپایی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی کردند اظهار داشت: این رویداد توسط گروهی از جوانان برگزار شد، ما هم اعتماد کردیم و با ارائه مجوز و ایجاد بستر مناسب برای انجام یک فعالیت حرفه‌ای و همراهی اساتید شاهد رویدادی درخور توجه بودیم آن هم در شرایطی که دانشگاه‌ها در زمینه مد و لباس ضعف جدی دارند و امیدواریم این حضور متخصصانه برای کسب ترند و ایجاد گرایش در میان طراحان مد ایرانی ادامه‌دار باشد.

طراحان مد و لباس، رادیکال‌های زندگی‌تان را جدی نگیرید

معین کرمانشاهی از اساتید کارگاه برندسازی و تعریف کانسپت کسب‌وکار نیز در سخنانی خطاب به طراحان لباس حاضر در این همایش گفت: رادیکال‌های زندگی‌تان را که ممکن است موجب کوچک‌تر شدن شما شوند، جدی نگیرید و اگر می‌خواهید کسب‌وکار موفق داشته باشید از وجود و روحتان در آن حرفه بدمید.

کرمانشاهی افزود: به کسب و کارتان روح انسانی بدمید و بدانید ما عاشق آن چیزی می‌شویم که درکش کنیم. برای موفقیت خود سقف و از خود اثری جاودانه بر جا بگذارید و بدانید هیچ کارآفرینی در دنیا برای پولدار شدن کار نکرده است.

تفاوت برای شما زمانی اتفاق می‌افتد که با بقیه متفاوت باشید

مهدی صفایی دکترای بیزینس از دانشگاه تهران، کرسی‌دار در سازمان ملل و نخستین سفیر اجتماعی مبارزه با موارد مخدر نیز در سخنانی به برخی راهکارهای درست برای تجاری در عرصه مد و لباس اشاره و تصریح کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که متأسفانه حتی با صرف هزینه خدمات مطلوبی دریافت نمی‌کنیم، پس شما در طراحان به فکر ایجاد ارتباط مؤثر، رضایت‌بخش و هدفمند در کارتان باشید. مخاطب هدف را به‌درستی و با تکیه بر میزان توان و بضاعت خود مشخص کنید و بدانید تفاوت برای شما زمانی اتفاق می‌افتد که بتوانید با بقیه متفاوت باشید.

در پایان این مراسم، گواهی حضور و تقدیرنامه حاضران در نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از سوی دانشگاه آکسفور سرت یونیورسال و شرکت مدیریت "آرتا بنیان" به بیش از 100 طراح حاضر در این رویداد اهدا شد.