سرویس مد و لباس هنرآنلاین: اطلاعات جدید با سرعت زیاد در حال تولید هستند و دامنه گسترش اطلاعات عمدتاً افرادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که در مشاغل آموزشی قرار گرفته‌ و تحت تأثیر کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توانسته‌اند به جایگاه قابل قبولی در حرفه خود دست یابند. این رویداد در حوزه مد و لباس هم به وضوح قابل مشاهده است.

از همین رو لازم است تا برگزارکنندگان کارگاه‌های آموزشی پیش از برپایی هر رویداد به تشریح بخش‌های مختلف پرداخته تا افراد و گروه‌ها بسته به نیاز جاری خود در این محافل حضور به هم رسانند.

در همین راستا، اهداف و رویکردهای کارگاه آموزشی مد و بازریابی دیجیتال "مدآرت" و فهرست مطالب مورد بحث و آموزش در قالب انتشار یک پوستر تشریح شده است.

از جمله این اهداف، آشنایی با مباحث پایه‌ای و اساسی طراحی لباس، آشنایی با مباحث طراحی فیگور و آشنایی با رنگ‌ها، آشنایی با مباحث خلاقیت در طراحی و امکان یا عدم امکان موفقیت در بازار، آشنایی با مباحث ایده‌‌پردازی و پرزنت مؤثر جهت ورود به بازار مد و لباس، آشنایی با مباحث تولید محتوا جهت افزایش بازخورد برندهای حاضر در حوزه پوشاک، آشنایی با استارت‌آپ‌های حوزه مد و لباس در بازار ایران و بازارهای جهانی، آشنایی با بوم و مدل کسب و کار جهت شناخت فضای رقابتی در حوزه مد و لباس، آشنایی با فضاها و مدل های تبلیغاتی برای برندهای نوپا و استارت آپی، آشنایی با مباحث برندسازی و بازاریابی در فضای دیجیتال و سوشیال نت‌ورک، آشنایی با اصول و سیاست های حضور در نمایشگاه ها برای برندهای نوپا عنوان شده است.

نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از 10 تا 12 شهریورماه 97 به همت مؤسسه "مدآرت" با حمایت کمپانی "آکسفور سرت یونیورسال" و با حضور اساتید برتر ایرانی و بین‌المللی در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.