سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مهدی جهانی از مدیران ایرانی حاضر نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع پوشاک در جهان و نماینده شرکت تویاپ ترکیه درباره جزئیات نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: در این رویداد علاوه بر نمایش جدیدترین آثار مهم‌ترین برندهای جهان، طراحان و به‌ویژه تولیدکنندگان از سراسر دنیا گرد هم آمده تولیدکنندگان پیشرو ماشین‌آلات صنعت مد و نساجی، آخرین محصولات خود را در نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 به نمایش می‌گذارند.

جهانی با اشاره به نمایش جدیدترین ملزومات دوخت و دوز در صنعت مد و لباس اظهار داشت: آخرین نوآوری‌ها در دوخت و دوز، گلدوزی، طرح و برش، اتو و پرس و سیستم‌های cam و cad در این مجموعه بزرگ ارائه خواهد شد.

او نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 را دروازه‌ای منحصربه‌فرد برای رسیدن به خریداران خارجی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به زمینه‌های متعددی که این رویداد پیش روی تمامی فعالان صنعت مد می‌گشاید، می‌توان از آن به‌عنوان مرکز خلاقیت و نوآوری که الهام‌بخش صنعت پوشاک در جهان است نام برد.

جهانی افزود: نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 بر اساس قانون 5174 و مجوز اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌ ترکیه برگزار می‌شود و تاکنون طی چندین دوره برگزاری، 36870 بازدیدکننده حرفه‌ای از 73 کشور جهان را گرد هم آورده است.

او در توضیح زمینه‌های فعالیت نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 گفت: نمایش جدیدترین ماشین‌آلات دوخت و دوز، برش، اتوپرس، برش لیزری، ماشین‌آلات چاپ دیجیتال، ماشین‌آلات تاکن، بسته‌بندی، تمیزکاری و اندازه‌گیری، برچسب‌گذاری و طراحی سیستم‌های چاپ، صنعت ماشین‌آلات جانبی، ارائه کاغذهای مورد استفاده در صنعت چاپ، نخ‌های دوخت و قلاب‌دوزی و خدمات ترکیبی و لجستیک از جمله این بخش‌هاست.

مدیران ایرانی حاضر نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع پوشاک، با اشاره به اینکه نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 هر دو سال یک‌بار و به میزبانی شهر استانبول در بزرگ‌ترین مرکز بین‌المللی نمایشگاه و کنگره در منطقه اوراسیا برگزار می‌شود بیان کرد: شرکت نمایشگاهی تویاپ آمادگی خود را جهت ثبت نام و ایجاد شرایط لازم برای حضور فعالان صنعت مد از ایران در این رویداد فراهم می‌آورد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور در این رویداد به سایت  tuyaptehran@tuyap.com.tr مراجعه کرده یا با شماره09123153585 تماس بگیرند.

نمایشگاه ماشین‌آلات تولید پوشاک 2018 از 29 شهریور تا اول مهرماه و هم‌زمان با نمایشگاه پارچه در شهر استانبول ترکیه برپا می‌شود.