به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی  کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در این جلسه در مورد نحوه برگزاری این مسابقه، رویکردهای مورد نظر که باید تیم داوری بر اساس آن داوری را انجام دهند، نحوه دعوت از افراد مختلف برای شرکت در این مسابقه، طراحی کمپین مناسب برای برگزاری این رقابت و در نهایت چگونگی نمایش آثار در نمایشگاه عاشورایی تبادل نظر شد.

مسابقه زنده ایده تا اجرا همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه لباس عاشورایی در شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

همچنین مقرر شد پس از اجرای مسابقه با حمایت بنیاد ملی مد و لباس، از تولیدکننده ها دعوت به عمل آید تا این آثار را بازدید کرده و در صورت امکان، لباس های طراحی شده وارد چرخه تولید گردید. بنابراین تصمیم بر آن شد تا این تولیدکننده ها شناسایی و در این مدت در طی کمپین تبلیغاتی تیم مسابقه عاشورایی، برای حضور دعوت به عمل آید.