سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شاهرخ کشاورز مدیر مسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" با اعلام خبر برپایی پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر، مراکز خرید و مجتمع‌های کشور به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این مراسم همه ساله و با نگاه به عملکرد یکساله مراکز خرید و برندهای داخلی برگزار می‌شود و پانزدهمین روز از شهریورماه در پنجمین گام، میزبان بیش از 800 چهره فعال از سایر صنایع خرده‌فروشی و برندهای ایرانی است.

او تصریح کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال با شعار "حمایت از کالای ایرانی"، در این دوره حتی از سازندگان مراکز خرید هم به عنوان یک محصول که با تخصص مهندسین و معماران ایرانی در سال گذشته به ثمر نشسته‌اند تجلیل می‌شود. همچنین دراین دوره به فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته‌اند و موجب ارائه خدمات به شکل مدرن و نوین در سطح کشور شده‌اند، رویکرد ویژه‌ای داریم.

کشاورز با اشاره به سخنرانی تعدادی از کارشناسان خبره جهان در حوزه مدیریت، طراحی و ساخت ابزار دیجیتال، مارکتینگ و نحوه قیمت‌گذاری محصولات برندها، اظهار داشت: در پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر از 10 برند برتر ایرانی که دارای شاخصه‌هایی همچون افزایش شعب داشته اند تقدیر می‌شود. همچنین 10 مرکز خرید که طی یک سال اخیر افتتاح شده اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

photo_2018-08-04_11-16-29

مدیر مسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" افزود: در این همایش از چند چهره ماندگار صنایع مختلف از جمله آقایان هاکوپیان در صنعت پوشاک، پورجواهریان در صنعت ساعت، سهرابیان نماینده جامعه مهندسین و رفطاری مدیر مجتمع تجاری پالادیوم تقدیر به عمل خواهد آمد.

کشاورز در خاتمه گفت: برگزاری چهار دوره گذشته همایش تقدیر و تجلیل از برترین برندهای مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری توسط ماهنامه تجارت طلایی مؤید این نکته است که ماهنامه "تجارت طلایی" همواره دغدغه فرهنگ‌سازی، استانداردسازی و بروزرسانی وجوه صنعتی در مراکز خرید را داشته و در قالب یک مؤسسه تحقیقاتی تلاش می‌کند تا در راستای معرفی بهترین مجتمع‌های تجاری ایران و برندهای فعال در مراکز خرید گا‌م‌های موثری در این حوزه بردارد.