به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سارا زراعت‌پیشه، جدیدترین مجموعه خود را در قالب کالکشن لباس عروس برای حضور در مراسم مختلف رونمایی می‌کند.

در این کالکشن 15 لباس برای مراسم عروسی و 9 لباس برای مراسم عقد رونمایی می‌شود.

رونمایی از مجموعه لباس عروس به این شکل برای نخستین بار در ایران انجام گرفته است.

این نمایشگاه، از ساعت 11 صبح روز جمعه اول تیرماه 97 در سالن کوه نورهتل پارسیان تهران و به مدت یک روز برپا می‌شود.

زراعت‌پیشه: هدفم رفع خلاء لباس مناسب برای حضور عروس در مراسم مختلف است

سارا زراعت‌پیشه طراح لباس و برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره رونمایی از کالکشن لباس عروس بیان کرد: سال‌هاست که در زمینه طراحی لباس مجلسی برای بانوان فعالیت دارم و یکی از مشکلاتی که در این بخش وجود داشت، نبود لباس مناسب برای عروس خانم ها جهت حضور در تمامی مراسم عرف جشن ازدواج بود.

او با اشاره به اینکه هدف از برپایی مجموعه لباس برای  رفع خلاء لباس مناسب برای حضور عروس در مراسم مختلف بود اظهار داشت: 4 تا 5 سال است که بر روی ایده برپایی چنین نمایشگاهی فکر می‌کنم و تلاش کردم برای سلیقه‌های مختلف آثاری را برای این نمایشگاه رونمایی کنیم.

این طراح لباس در خاتمه گفت: متأسفانه کپی برداری یکی از معضلات موجود در عرصه مد و لباس است و شاید یکی از عواملی که من را برای طراحی آثار مجموعه لباس عروس تشویق کرد، کپی برداری از طرح‌هایی بودکه تا پیش از این در زمینه لباس اجتماع و مجلسی مناسب بانوان ارائه کرده بودم.

زراعت‌پیشه ادامه داد: مراسم رونمایی از مجموعه متنوع لباس نامزدی، عقد و عروسی روز جمعه اول تیرماه در سالن کوه نورهتل پارسیان تهران برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای فروش آثار در روز رونمایی ندارم.