سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جشنواره "چادرهای آسمانی" به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سومین گام برگزاری با تکیه بر آثاری از رشته موشن گرافیک برگزار می‎شود.

نخستین دوره این رویداد، با هدف حمایت فرهنگی از توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از کودکانی که به انتخاب و استفاده از چادر می‌پردازند، با همکاری هنرمندان علاقه‌مند برگزار شد و تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌بخش با موضوع عفاف و حجاب از مهم‌ترین اهداف این رویداد عنوان شد.

دومین دوره دومین جشنواره ملی چادرهای آسمانی نیز با موضوع پوشش و نجابت در بخش‌های گرافیک و تصویرسازی توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شده است.

اما فراخوان سومین جشنواره "چادرهای آسمانی" در رشته موشن گرافیک توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به‌تازگی منتشر شده است.

احمد کاهه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه اولین جشنواره چادرهای آسمانی در رشته عکاسی، دومین جشنواره در رشته تصویرسازی و گرافیک برگزار شده است، اظهار داشت: سومین جشنواره "چادرهای آسمانی" با فراخوان آثار موشن گرافیک با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از هنرمندانی که با انتخاب این موضوع به خلق آثار هنری متعهد مبادرت می‌ورزند، توسط معاونت اجتماعی ناجا و با همکاری هنرمندان این عرصه در ۱۸ محور برگزار می‌شود. تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌بخش با موضوع عفاف و حجاب، از جمله اهداف این جشنواره در بخش هنری به شمار می‌آید.

کلیه هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان هنر مدرن موشن گرافیک می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت hejab.police.ir و آثار مطابق فراخوان، را به‌صورت پست پیشتاز به موسسه ناجی هنر به نشانی: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان پردیس- نبش بزرگراه کردستان- پلاک ۳۵- کد پستی ۹۹۱۹۱۶۹۱۴ ارسال کنند.

جوایز در نظر گرفته شده برای هنرمندان “موشن گرافیست” شامل نفر اول لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم لوح افتخار و مبلغ چهار میلیون تومان وجه نقد، نفر سوم لوح افتخار و مبلغ سه میلیون تومان وجه نقد و نفرات چهارم تا ششم لوح افتخار و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد است.