به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین روز از خردادماه 97 از بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، قبادی توضیحاتی پیرامون فعالیت های پیش بینی شده شامل برنامه های تبلغی و ترویجی، برنامه نشست‌های تخصصی، مهدهای قرآن، کارگاه های آموزشی و تعداد شرکت کنندگان و غرفه های عرضه محصولات عفاف و حجاب در این دوره  ارائه کرد.

قبادی همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جریان روند برپایی سومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب و برپایی آئین اختتامیه این رویداد در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم قرار داد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در ادامه به معرفی تعدادی از غرفه داران و فعالانی که در حوزه عفاف و حجاب دارای شعب عرضه در سراسر کشور و فعالیت های صادراتی به ویژه در کشورهای مسلمان هستند پرداخت.

در این دیدار، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر توسعه برنامه های تبلیغی و حمایت ستاد برگزاری از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه تقدیر کرد.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این بازدید از نحوه چیدمان غرفه‌ها در این بخش و سایر ویژه برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و محتوایی تقدیر کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴خرداد ماه از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست و در این دوره از نمایشگاه بیش از 130 غرفه در مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند