به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،  آثار برگزیده حوزه حوزه عفاف و حجاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف تقویت فعالیت های موفق طی سال های گذشته و برنامه ریزی برای طرح های جدید رونمایی می‌شود.

این طرح‌ها در تمامی زمینه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب شامل پوشش بانوان، آقایان، کودکان و نوجوانان، ملزومات عفاف و حجاب، انواع چادر و سرپوش معرفی و رونمایی می‌شوند.

فرهنگسازی در راستای شعار "حمایت از کالای ایرانی" با تکیه بر استفاده از محصولات ایرانی و تقویت فعالیت‌های به انجام رسیده از اولویت‌های بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن و رونمایی آثار برگزیده است.

انتخاب و رونمایی از آثار برگزیده با تکیه بر موارد محتوایی و کاربردی به طور جدی در دستور کار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرارگرفته است.

اعلام برنامه‌ نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی بخش عفاف و حجاب بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن

جزئیات ویژه برنامه‌‌ نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی بخش عفاف و حجاب بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جزئیات ویژه برنامه‌‌ نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه زنده بخش عفاف و حجاب بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن از سوی بخش علمی دانشگاهی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

 نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه زنده بخش عفاف و حجاب از دوم لغایت دهم خردادماه 96 در مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شوند.

جزئیات این بخش‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

کارگاه آموزشی نقش اندازی با هنر روبان و جواهر دوزی بر روی ملزومات حجاب، مدرس آفاق امیریان، 2/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

کارگاه آموزشی تزئین پوشاک با تکیه بر هنر درباردوزی و رودوزی های سنتی ایران، مدرس مریم کریمی، 3/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

نشست رابطه عفاف و حجاب در حفاظت از حریم خانواده، سخنران حبیبه احدی، 4/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

کارگاه آموزشی نقاشی با رنگ اکرولیک بر روی ملزومات حجاب، مدرس محدثه حضور بخش، 5/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس ایرانی اسلامی از ایده تا اجرا با بازیافت پارچه (روز اول)، 5/3/97، از ساعت 17 تا 20:30

برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس ایرانی اسلامی از ایده تا اجرا با بازیافت پارچه (روز دوم)، 6/3/97، از ساعت 17 تا 20:30

نشست خلق فرصت های کار آفرینی و کسب و کار در حوزه عفاف و حجاب، سخنران مسعود صفری نژاد، 7/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

کارگاه آموزشی نگاهی نو به تکنیک ابر و باد در طراحی پارچه های اسلامی، مدرس هانیه زاهدی، 9/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

نشست رابطه حجاب و حقوق شهروندی، سخنران فرشته مقصودی، 10/3/97، از ساعت 21 تا 22:30

اجرای طرح "من حجاب را دوست دارم" در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم

طرح تبلیغی و ترویجی "من حجاب را دوست دارم" در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، "من حجاب را دوست دارم" عنوان فعالیتی مردمی و خودجوش است که در راستای اعلام عقیده افرادی که به حجاب علاقه دارند و آن را به‌عنوان پوشش خود پذیرفته‌اند، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری مؤسسات عفاف و حجاب در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم در حال فعالیت است.

"من حجاب را دوست دارم" نام گروهی مردمی است که از سال ۱۳۹۳ با هدف امر به معروف در حوزه‌ ترویج حجاب در جامعه سعی کرده با استفاده از جلوه‌های هنری با زبانی ساده، ضمن تشویق و تأیید معتقدان به حجاب، از عموم مردم دعوت کند تا درباره این مقوله فرهنگی بیشتر تدبیر کنند.

به گفته حمیدرضا جعفری مدیراجرایی طرح "من حجاب را دوست دارم"، این تشکل با همکاری و حضور خود مردم، در سطح وسیع جامعه و همچنین به طور تخصصی‌تر با افرادی که خود اعلام همکاری می‌کنند، اداره می‌شود و تا کنون این جنبش موفق شده‌ است در سطح ملی گسترش یابد و با اغلب فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کشور ارتباط برقرار کند.

غرفه "من حجاب را دوست دارم" در بخش عفاف و حجاب بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شده و فروش محصولات با تخفیف ویژه نمایشگاه، ارائه جدیدترین محصولات، بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، عکاسی رایگان از کودکان، ارتباط گیری با مخاطبان و استفاده از ظرفیت غنی حضور مخاطبان در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه، از جمله فعالیت‌های این گروه مردمی بود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴خرداد ماه از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست و در این دوره از نمایشگاه بیش از 130 غرفه در مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند.