به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره نقش تن‌پوش، نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش تا ساعت 18 روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 97 تمدید شد.

ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش طی روزهای 25، 26، 27 و 29 اردیبهشت ماه با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر، ۵ تولید کننده تن پوش و پوشاک کشور، فرهنگستان هنر و موسسه صبا در تالار ایران و نگارخانه استاد فرشچیان برگزار شده است.

مراسم افتتاحیه این جشنواره ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار ایران فرهنگستان هنر با معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز به طراحان برتر برگزار شده و در ادامه نیز نمایشگاه تی شرت با مفهوم فرهنگ و تمدن ایرانی در گالری فرشچیان گشایش یافت که در آن آثار ۸۰ طراح از میان دانشجویان و هنرجویان سراسر استانهای ایران ارائه شده است.

نمایشگاه آثار در روزهای 25 ، 26 و 29 اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روز پنجشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 14 در نگارخانه آیینه موسسه صبا میزبان علاقه مندان خواهد بود

ششمین جشنواره سراسری نقش تن‌پوش، اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹۷ از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری دانشگاه هنر به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار شده است.

مراسم اختتامیه این رویداد نیز روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور بهزاد رشیدی، رئیس جهاد دانشگاهی هنر، الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و دبیر جشنواره، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، محمد محب‌‌خدایی، معاون گردشگی سازمان میراث‌فرهنگی و جمعی از صاحبان برندهای تولید پوشاک و دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس در فرهنگستان هنر برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.