سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شاهرخ کشاورز، مدیر مسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" و برگزارکننده دومین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده فروشی در صنعت پوشاک، درباره جزئیات برپایی این رویداد به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: از آنجا که بستر فعالیت من و همکارانم بر مبنای کار رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای شکل گرفته است، بسیار مهم بود که در شرایط فعلی نیاز بازار مد و لباس را در حیطه خرده فروشی دریافته و به فکر انتقال تجربیات افراد موفق در این زمینه باشیم.

کشاورز با اشاره به اهمیت و لزوم دانش‌افزایی در این زمینه اظهار داشت: بدون دانش نمی‌توان تولید مطلوب کرد و حال که سال جاری به نام "حمایت از تولید ایرانی" رقم خورده پس لازم است دانش خود را در تمامی حوزه‌های مرتبط با تولید موفق بالا برده و اینگونه در مسیر حمایت از کالای ایرانی گام برداریم.

مدیر برگزاری دومین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده فروشی در صنعت پوشاک با نقد به برخی کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: متأسفانه حضور کارمندان مجموعه‌ها نمی‌تواند آن‌گونه که باید برای افزایش تجربه و پیشبرد هر چه بهتر اهداف یک برند مؤثر باشد چرا که شاید نتوانند آن‌گونه که باید دستاوردها را به مدیران القا کنند و نتیجه محسوسی در نهایت امر حاصل نشود.

او افزود: دانش‌افزایی، اقدامی عملی در راستای حمایت از تولید ایرانی است و در این راستا دومین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده فروشی در صنعت پوشاک شامل چندین پنل تخصصی در تاریخ 20 اردیبهشت 97 برگزار می‌شود.

کشاورز ادامه داد: این بار با حضور صاحبان صنایع و مدیران برندهای مطرح پوشاک از داخل و خارج کشور، بر آنیم ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات آنان، فعالان را در جریان آخرین دستاوردها، اهداف و برنامه‌های آنان قرار داده تا شاهد رشد بیشتر در تمامی زمینه‌های مرتبط با تولید محصولات مد و لباس ایرانی باشیم.

مدیر مسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" با تأکید بر حضور مدیران عامل برندهای مطرح مد و لباس در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: از تمامی حوزه‌های چرم، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرش و مبلمان دراین گردهمایی حضور یافته و در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ، دانش و تجربیات خود را با دیگر حضار در میان می‌گذارند.

کشاوز گفت: علاقه‌مندان برای حضور دراین کارگاه آموزشی می‌توانند ضمن ثبت نام، آمادگی خود را برای حضور در این رویداد اعلام کنند.

پوستر دومین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده فروشی در صنعت پوشاک شامل جزئیات این رویداد را در ادامه ببینید:

photo_2018-04-15_16-50-09

photo_2018-04-04_10-58-40

photo_2018-04-04_12-09-02