به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، داوری آثار رسیده به نخستین جشنواره مد و رسانه آغاز شده است.

تیم داوری این دوره از جشنواره، متشکل از اساتید دانشگاه در حوزه رسانه و جمعی از صاحبنظران بررسی اولیه آثار رسیده را آغاز کرده‌اند و داوری تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه 97 ادامه دارد.

نخستین جشنواره مد و رسانه به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اردیبشهت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بنیاد ملی مد و لباس زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، پس از برگزاری شش دوره تقدیر از فعالان رسانه­ها در بخش فرهنگی هنری جشنواره بین­المللی مد و لباس فجر به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی­بدیل رسانه‌ها در عرصه‌های گوناگون مد و لباس و مشارکت موثر اصحاب رسانه و تقویت تعامل طراحان، تولید کنندگان و مدیران سیاست­گذار حوزه مد با رسانه‌ها، "نخستین جشنواره مد و رسانه" را برگزار می‌کند.

از مهمترین اهداف این جشنواره می­توان به تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ مد و پوشش و افزایش نقش رسانه‌ها در مد­پذیری مناسب جامعه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات برگزاری نخستین جشنواره مد و رسانه به سایت iranmode.com  مراجعه کرده و یا با شماره 66722312 تماس بگیرند.