سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی استان یزد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۷ در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل عرضه ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی، چرم، پوشاک و فرش ماشینی بوده که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی یا نمایندگی شرکت‌های بین‌المللی در داخل ایران برگزار می‌شود.

قرار است حدود ۱۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی استان یزد حضور به هم رسانده و جامعه هدف و بازدیدکننده این نمایشگاه بیشتر بازدیدکنننده  تخصصی و از متخصصین صنعت نساجی  و پوشاک کشور هستند.

به گفته محمد میرجلیلی، رئیس نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی استان یزد  شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین و سویس از شرکت کنندگان بین المللی نمایشگاه هستند.

انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم استانهای یزد، البرز  و مازندران از حامیان معنوی دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی استان یزد بوده و این نمایشگاه با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش‌ها و تجربیات متخصصان بخش دانشگاه و صنعت و شرکت های تولیدی درزمینه های آخرین دستاوردها و تکنولوژی روزصنعت نساجی دنیا برگزار می‌شود.

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی استان یزد از روز ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه  ۹۷در محل نمایشگاه بین المللی یزد واقع در صفاییه بلوار شهید قندی ، بعد از بیمارستان شهید صدوقی برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در نمایشگاه به وب سایت isatex.ir یا با شماره تلفن های ۰۳۵-۳۸۲۰۲۱۲۵-۶ و ۰۹۹۰۹۴۴۹۳۶۲ تماس بگیرند.