به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره نقش تن‌پوش، نظر به داوری و ارزیابی نهایی آثار رسیده به ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش پس از تعطیلات نوروز، دبیرخانه ششمین جشنواره نقش تن‌پوش اعلام کرد که در سال جدید نیز آثار شرکت کنندگان را دریافت می‌کند.

بر این اساس، علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۲۲ فروردین ماه۱۳۹۷ جهت دریافت فرم شرکت در جشنواره و ارسال اثر به آدرس سایت www.tpfest.ir مراجعه کنند .

ششمین دوره جشنواره "نقش تن پوش" در دو بخش 1- اصلی: مسابقه طراحی تیشرت با محوریت تمدن ایرانی، مسابقه طراحی تیشرت با موضوع آزاد  2- جانبی: ( برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن پوش و بازدید از مراکز تولیدی پوشاک ) برگزار می‌شود.

از جمله اهداف برپایی این جشنواره، می توان به ایجاد بستری جهت انتقال فرهنگ، اصالت و سنت ایرانی- اسلامی با استفاده از سبک های نوین هنرهای تجسمی معاصر در طراحی تن پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس کشور و کمک به تجاری سازی و تولید طرح های منتخب جشنواره اشاره کرد.

ششمین جشنواره سراسری نقش تن پوش، اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹۷ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار خواهد شد.