سرویس مد و لباس هنرآنلاین: علی انصاریان عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک درباره کمپین "چهارشنبه مهربانی" و مشارکت حداکثری فعالان عرصه مد و لباس با این حرکت فرهنگی و اجتماعی به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: کمپین "چهارشنبه مهربانی" وابسته به بنیاد کیش مهر کتایون "کمک" به مدیر عاملی کتایون ریاحی از بازیگران شناخته‌شده کشورمان است که از سال 91 آغاز به کار کرده و برای کمک به کودکان ناشنوا و کم‌شنوا گام‌هایی را برداشته است.

انصاریان با اشاره به مشکلات متعدد این کودکان و نیاز مبرم آن‌ها به کمک‌های مادی و معنوی افراد و مؤسسات تصریح کرد: اگر ما بر این مهم قائلیم که هنر صنعت مد و لباس یکی از حوزه‌های پردرآمد اقتصادی در تمام کشورها محسوب می‌شود، امیدواریم در چنین فرصت‌ها نیز همچون همیشه شاهد مشارکت حداکثری فعالان این حوزه باشیم، کما اینکه تا به اکنون نیز این مهم رقم خورده و آن‌ها توانسته‌اند از این مسیر رسالت فرهنگی خود را محقق سازند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ادامه داد: شاید در هیچ دوره‌ای به‌اندازه 10 سال اخیر شاهد مشارکت هنرمندان در فعالیت‌های خیریه نبوده‌ایم و اخبار متعددی از اینچنین اقداماتی همواره به گوشمان رسیده است. تاریخ نشان می‌دهد نقش هنرمندان در فعالیت‌های اجتماعی بسزاست و بدون شک هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده این عرصه نیز از این امر مستثنا نیستند.

انصاریان با تأکید بر اینکه مشارکت هنرمندان از آنجایی بسیار مؤثر است که مورد وثوق و اعتماد مردم جامعه خود هستند اظهار داشت: کمک به هم نوع یک وظیفه انسانی است و البته در امر انجام امور خیریه رویکردهای مختلفی وجود دارد؛ برخی دوست ندارند نامشان پس از انجام کار خیر مطرح شوند و برخی هم به‌عنوان یک وظیفه از آن یاد می‌کنند.

او گفت: ما یک جامعه اخلاق‌گرایی پراحساسیم و ایرانی‌ها در همه جای جهان به اخلاق‌گرایی معروف هستند و روحیه مشارکت جمعی خود را حتی در ابعاد بین‌المللی به رخ جهانیان کشیده‌اند پس امید است در راستای تحقق اهداف کمپین چهارشنبه مهربانی هم شاهد حضور همه هنرمندان و صنعتگران حوزه پوشاک کشور باشیم.

انصاریان در خاتمه گفت: علاقه‌مندان برای همراهی و ارائه کمک‌های خود می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال رسمی تلگرامی بنیاد نیکوکاری کمک به نشانی و @komakcharityfoundation و نشانی اینستاگرام https://www.instagram.com/komakcharityfoundation مراجعه کنند.