سرویس مد و لباس هنرآنلاین:  صدرا شریعت‌مداری فعال حوزه مد و برندینگ، این روزها در پرتغال برندی را به ثبت رسانده و قصد دارد نقوش باستانی سرزمین‌های مختلف را در پروژه‌های متعدد بر روی تن‌پوش حک کند.

شریعت‌مداری دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این اتفاق بیش از این که یک برند مد باشد یک حرکت است، چرا که دنیای باستان برای هر فردی جذابیت دارد و برای من یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که با آن سر و کار دارم.

او تصریح کرد: برای من که به‌طور تصادفی بهترین سال‌های عمرم را در کنار بزرگان باستان‌شناسی ایران سپری کرده‌ام چندان دور از ذهن نبود که در تجربه‌ای جدید، مد و باستان‌شناسی را در کنار یکدیگر قرار داده و با نام "آرکئوفشن" برندی را در کشور پرتغال به ثبت رسانم.

این فعال حوزه مد و برندینگ با اشاره به اینکه نخستین حرکت و مجموعه او به طراحی نقوش باستانی ایران بر روی تی‌شرت و تن‌پوش اختصاص دارد اظهار داشت: "آرکئوفشن" حرکتی خواهد بود تا از دریچه جذابیت‌های صنعت و هنر پوشش بتوانیم گذشته شکوهمند انسان را یادآور شویم و یک حرکت اجتماعی در قالب مد برای حفظ تمدن‌های کهن داشته باشیم.

شریعت‌مداری افزود: شعار تجاری- فرهنگی ما در این برند، تاریخ در حال حرکت است و چه خوب که بدانیم تاریخ همواره در حال تکرار است و استفاده از جنبه حرکتی و ذات تاریخ و نیز جنبه سیال مد قالبی برای خلق شعار ما شده است تا نمایشی متحرک از تاریخ گذشته بین مردمان معاصر داشته باشیم.

در ادامه این مطلب، تصاویری از نمونه آثار "آرکئوفشن" برند صدرا شریعت‌مداری را ببینید:

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۲-۴۹

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۲-۵۳

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۲-۵۵

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۲-۵۷

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۳-۰۰

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۳-۰۲

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۴۳-۰۵