به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، محسن پیشدادی، کارشناس گرافیک و طراح پوستر هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بیان کرد: پوستر جشنواره‌های فجر از جایگاه ویژه ای در جلب نظر مخاطبان برخوردار است و با توجه به این مهم به طراحی پوستر جشنواره مد و لباس فجر پرداختم.

او تصریح کرد: آنچه در این پوستر از وجوه بارز هنری طرح است، ورود تایپوگرافی به این طراحی بوده و بر این اساس واژه فجر را به شکل یک طاووس که نمادی از کامیابی و متاع است درآوردم.

پیشدادی بر لزوم ورود رنگ‌ها به پوستر جشنواره مد ولباس فجر اشاره کرد و گفت: مد ولباس باید دنیایی از رنگ را در تمام عرصه ها با خود همراه کند و بدون شک پوستر چنین رویدادی هم باید سرشار از رنگ‌ و نمادهای ایرانی باشد و با این نگاه در پس زمینه پوستر نیز از بافت پارچه متقال الهام گرفتم.

طراح پوستر هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ادامه داد: پوستر یک جشنواره، نماینده ای از میزان قدرت و وجوه هنری یک رویداد است و امید است همواره شاهد ارائه طرح‌ها نو و بکر در عرصه طراحی پوستر جشنواره های گوناگون در کشور باشیم.  

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر, ششم تا سیزدهم اسفندماه ۹۶ در تهران و بطور همزمان در ۱۵ استان کشور برگزار می شود.