سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نشست‌ها و کارگاه‌های بخش موسسات مد و لباس، انجمن‌ها و بخش فرهنگی هنری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در حال برگزاری است و روزانه جمعی از طراحان، تولیدکنندگان و فعالان عرصه مد و لباس کشور از این بخش‌ها استقبال می‌کنند.

این نشست‌های طی روزهای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم اسفندماه 96 در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شوند.

نشست "روش‌های نوین ایجاد کسب و کارهای استارت آپی و آموزش بیزینس مدل"، نشست اصول رنگ‌شناسی تخصصی مد و لباس، کارگاه تکنیک‌های چاپ، کارگاه آموزش الگوسازی اسپانیایی و کارگاه نشست سوزن‌دوزی از جمله بخش‌های این نشست‌ها و کارگاه‌ها در روز نخست برگزاری به میزبانی سالن حجاب بود.

امروز هم کارگاه طراحی روی پارچه، کارگاه نحوه ارائه آثار تصویرسازی جهت شرکت در جشنواره فجر (طراح اولی‌ها)، رونمایی از برند SHI_FER در راستای تولید داخلی (ابزار الگوساز ی و دوخت و الگو های سایزبندی)، نشست الگوهای برتر و نشست تخصصی مد و زیبایی و سلامت نیز امروز از ساعت 10:30 تا 20 برپا می‌شود.

نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در سالن حجاب

این در حالی است که هر یک از غرفه‌های حاضر در بخش موسسات مد و لباس، انجمن‌ها و بخش فرهنگی هنری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر نیز در حال برگزاری کارگاه آموزشی و نشست هستند و دستاوردهای خود را در تمامی زمینه‌ها به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و سه نقطه تالار وحدت، سالن حجاب، ویترین ملی برج میلاد و چندین استان کشور برگزار می‌شود.