سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سرمایه اقتصادی و انسانی از مهم‌ترین سرمایه‌ها برای ایجاد کارآفرینی است و در این میان کارآفرینی در حوزه پوشاک نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

دومین نشست از سلسله نشست‌های هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با عنوان اختصاری "سنم" شنبه 14 بهمن 96 از ساعت 15 تا 17 با موضوع کارآفرینی در حوزه پوشاک برگزار می‌شود.

قرار است شاهین فاطمی، مدیرعامل و صاحب برند چرم درسا در این نشست به ایراد سخنرانی بپردازد.

شاهین فاطمی، بنیان گذار برند درسا و عضو هیات رئیسه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برای سه دوره، کار خود را از سال ١٣٧١ آغاز و تا سال ١٣٧٨ صاحب بزرگ ترین کارخانه چرم شد که به دلیل مشکلات اقتصادی مدت ها بعد کارخانه را تعطیل نمود و در سال ١٣٨٠ کار حرفه ای خود را با شیوه ای نوین و تکنیک های به روز شروع کرد.

او با راه اندازی مجدد کارخانه و عبور از بحران های اقتصادی و مالی در سال های ١٣٨٧ و ١٣٨٨ مجددا به دوران شکوفایی حرفه ای خود بازگشت.

سخنران دومین نشست تخصصی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، مدرس دانشگاه است و بارها در گردهمایی و سمینارهای مختلف درباره موضوع کارآفرینی به ویژه در عرصه مد و لباس سخنرانی داشته است.

مکان برپایی این نشست‌ به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر (صبای جنوبی)، پلاک 1080، طبقه منفی 2 اعلام شده است.