سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مهدی محمودی رئیس انجمن مؤسسات مد و لباس کشور درباره نخستین گردهمایی مؤسسات مد و لباس کشور به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این رویداد با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان فعالان عرصه مد و لباس کشور و با رویکرد توجه روز افزون به مدیریت پویا و فعالیت خلاقانه و مؤثر در انجمن‌ها و مؤسسات این عرصه برگزار می‌شود.

او با اشاره به حضور جمعی از مسئولان کشور در این گردهمایی و سخنرانی در حوزه‌های مرتبط با این بخش‌ها اظهار داشت: علاوه بر مدیران و دبیران بخش‌های مختلف کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رئیس اتحادیه پوشاک، نماینده پلیس اماکن ناجا، کارشناس اداره مالیات در خصوص مالیات مؤسسات مد و لباس، نماینده سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه مؤسسات مد و لباس، آموزش روش‌های کسب درآمد مؤسسات مد و لباس کشور و برندینگ عرصه پوشاک در این گردهمایی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

رئیس انجمن مؤسسات مد و لباس کشور با اشاره به اینکه برپایی این گردهمایی در آستانه جشنواره فجر به پیشبرد هر چه بهتر اهداف کوتاه و بلندمدت مؤسسات یاری می‌رساند اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از محصولات اسلامی و ایرانی با هم‌افزایی سایر بخش‌های مرتبط میسر می‌شود و در این میان لازم است تا بیش از هر زمان دیگری به موضوع کارآفرینی در این زمینه توجه شود.

محمودی با دعوت از طراحان، تولیدکنندگان، صاحبان برند و تمامی فعالان عرضه مد و لباس برای حضور در این گردهمایی بیان کرد: همراهی و کسب آگاهی هر چه بیشتر از اهم فعالیت مؤسسات و اقدامات انجام‌گرفته و قرارگیری در کنار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور می‌تواند در آینده به ایجاد دستاوردهای ارزشمند در عرصه مد و لباس منجر شود.

او در ادامه به نقش تأثیرگذار مؤسسات در رونق بخشیدن به جشنواره بین‌المللی مد و لباس کشور اشاره کرد و گفت: امید است با مباحث مطرح در این گردهمایی، سایر فعالان حوزه مد و لباس بتوانند فرایند ثبت موسسه خود را تسریع کرده و از چندوچون رونق بخشی به فعالیت این بخش‌ها و حضور پررنگ در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر آگاهی یابند.

محمودی درباره زمان و مکان برپایی این رویداد گفت: نخستین گردهمایی مؤسسات مد و لباس کشور در تاریخ 5 بهمن 96 از ساعت 15 تا 18 در مجموعه باغ زیبا به نشانی خیابان شریعتی، خیابان قبا، کوچه قبا، کوچه کاج برگزار می‌شود.