به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا، بهزاد رشیدی، رئیس جهاد دانشگاهی هنر و الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و دبیر جشنواره طراحی مد و لباس دیبا با حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر در ارتباط با روند برگزاری دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا پرداختند.

زایجانی در این دیدار، ضمن اشاره به اهداف برپایی این جشنواره از جمله آشنایی دانشجویان عرصه طراحی پارچه و لباس با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات و تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنعت، توضیحاتی درباره روند برگزاری دومین جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا" ارائه کرد.

دبیر دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا، رواج ایده های خلاق و نو در پوشش جامعه را یکی از مهم دستاوردهای برگزاری چنین جشنواره هایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا جشنواره "دیبا" بتواند با ایجاد ارتباط مؤثر میان صنعت و دانشگاه به تحقق این مهم کمک کند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز برپایی جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا" را اتفاقی خوب و مبارکی برشمرد و بیان کرد: این جشنواره یکی از ایده آل‌های بنده در حوزه مد و لباس است و به نظر می‌رسد می‌تواند یکی از الگوهای ایجاد ارتباط میان بخش علمی و آکادمیک و صنعت پوشاک باشد.

قبادی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی توانسته است این الگو را تکثیر کند و تداوم چنین رویدادی نه تنها بسیارهوشمندانه و مفید است بلکه با ارائه طرح‌های برگزیده به بازار و نمایش خروجی جشنواره، یکی از اهداف تمامی مدیران عرصه مد و لباس محقق می‌شود.

دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر و با همکاری دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر درحال برگزاری است.