سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین نمایشگاه صلح و زیور از تاریخ 25 آذر افتتاح و تا تاریخ یکم دی‌ماه با نمایش بیش از دویست اثر از حدود صد هنرمند طراح زیور در گالری ملی صنایع دستی کاخ سعدآباد با حمایت معنوی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی برگزار دایر است.

اولین نمایشگاه جشنواره صلح و زیور به مناسبت روز جهانی صلح در گالری آبگینه برگزار شد و به دلیل استقبال از این نمایشگاه و حمایت هنرمندان طراح زیور برای بار دوم این آثار در طیفی وسیع‌تر در معرض نمایش درمی‌آیند.

ندا مجیدی، دبیر جشنواره صلح و زیور گفت زیور و آرایه در ایرانی تاریخی به کهنی تمدن این خاک دارد. از دوردست تاریخ تا به امروز مردم این خاک زمان و هزینه بسیار برای آراستگی و شکوه خود صرف کرده‌اند به همین منظور "طراحان زیورآلات ایرانی" بر آن شد تا با هم‌افزایی و قوت بخشیدن به توان هنرمندان طراح زیور با موضوعیت مفهومی که زیبنده نام ایرانی است یا همان صلح با حمایت سازمان میراث فرهنگی امکان نمایش و دیده شدن این معنای زیبنده فراهم کند.

شعار هنرمندان حاضر در این نمایشگاه این است" به زبان زیور صلح را خواهیم ساخت"... آن‌ها آمده‌اند بگویند که ما از ایرانیم. سرزمینی که مردمانش از دیرباز سرآمد فرهنگ بوده و ناخشنود از جنگ و نامردمی و زیور را بهانه کرده‌اند تا با زبان هنر فریاد برآرند آرزویشان آراستن نام ایران است با نام بلند صلح و دوستی.

ساعت بازدید 11 الى 18 است و مراسم افتتاحیه روز شنبه 25 آذر ساعت 14 الی 18 برگزار می‌شود.