سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷/۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ در نزدیکی ازگله استان کرمانشاه و در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد.

بر طبق گفته رئیس مرکز لرزه نگاری ایران چندین پیش لرزه قبل از زلزله ۷/۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱: ۴۸ اتفاق افتاده که موجب هشیاری مردم شد که بزرگترین این پیش لرزه‌ها به قدرت ۴/۵ ریشتر ثبت شد.

متأسفانه تعداد کشته‌ها در ایران به بیش از 400 نفر رسیده و احتمالاً این تعداد رو به افزایش است و همچنین ۷۳۷۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

با توجه به گستردگی زلزله اخیر در مناطق غربی کشور، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران پیرو اطلاعیه‌های متعدد، اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از تولیدکنندگان صنایع نساجی و پوشاک کشور کرده است.

نظر به لزوم تسریع در انجام کمک رسانی به مناطق روستایی و صعب العبور، تیمی متشکل از ۵۰ ماشین آفرود جهت اعزام به مناطق کوهستانی و صعب العبور از سوی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران به منطقه اعزام خواهند شد.

 لذا افرادی که علاقه‌مند به ارائه کمک‌های غیرنقدی اعم از پتو، پوشاک، مواد غذایی و آب آشامیدنی هستند کمک‌های خود را به نشانی میدان پالیزی، خیابان شهید قندی، کوچه ششم، پلاک ۹ ارسال کنند.

افرادی که تمایل همراهی با اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در این جریان انسان‌دوستانه را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چند و چون نحوه ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۲۱۴۹۳ و ۰۲۱۸۸۹۲۱۴۹۴ همین طور  ۰۹۱۹۹۱۹۹۰۳۰ و ۰۹۱۲۳۲۵۹۴۶۵ تماس بگیرند.