سرویس مد و لباس هنرآنلاین: چهارمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کیف و کفش و صنایع وابسته از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از آثار حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور نیز به نمایش عموم گذاشته شده است.

بنا بر اعلام اتحادیه‌‌ کشوری کیف و کفش، این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌ها و تولیدکنندگان برخی کشورها از جمله ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور داشته و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می‌گذارند.

در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته که در سالن‌های سالن 8، 9، 10، 11، 12، 13 و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، بیش از 230 شرکت، حضور خواهند داشت.

قرار است هیئت‌های تجاری خارجی از روسیه، چین، ایتالیا و ترکیه از نمایشگاه بازدید کنند و با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

احمد ابوالحسنی، رئیس ستاد اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته نیز از حضور هیئت‌هایی از استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان در این نمایشگاه خبر داده است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه چهار نشست و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، متخصصان و صاحبان صنایع چرمی کشور برگزار خواهد شد.

در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته؛ انواع محصولات و تولیدات چرمی شامل کیف‌های مختلف اداری، زنانه، مردانه، انواع کفش‌های چرمی مردانه و زنانه، محصولات لایه چرمی، انواع لباس‌های چرمی، انواع چرم گاوی، چرم اشبالت، چرم میشی، چرم گوسفندی، چرم بزی، چرم مصنوعی، انواع دستگاه‌های لیزری، دستگاه پرس، دستگاه‌های جین زن، انواع ماشین‌های دوخت و دیگر صنایع و تجهیزات به نمایش گذاشته می‌شود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته با حمایت اتاق اصناف کشور و همکاری انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه چرم و مصنوعات وابسته، اتحادیه کفش دست‌دوز، اتحادیه کفش ماشینی، اتحادیه سراجان، اتحادیه تولید چرم مصنوعی و انجمن مدیران صنف کفش ایران برگزار می‌شود.

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی از اهداف نمایشگاه است.

همچنین ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت چرم کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت چرم، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.