سرویس مد و لباس هنرآنلاین: پیرو راه‌اندازی یک کمپین خیریه برای کودکان کار، بدسرپرست و معلول که توسط بهزیستی و کمیته امداد راهبری و هدایت می‌شود، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با همکاری مجموعه "فشن تاکس" به عنوان رسانه ملی مد ایران،  به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود با کمپین خیریه "قلب مهربان" همکاری می‌کند.

درخواست همراهی با کمپین خیریه "قلب مهربان" به سایر اعضای محترم اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و تولیدکنندگان پوشاک در رسته بچه‌گانه اعلام شده است.

"فشن تاکس" به عنوان بازوی رسانه‌ای این کمپین فعالیت کرده و تسهیلات ویژه‌ای برای افرادی که تمایل به حمایت از این کمپین را در قالب ارائه پوشاک به این کودکان دارند را  ارائه می‌کند.

از جمله فعالیت های این رسانه می‌توان به ساخت تیزر کوتاه یک دقیقه‌ای، ساخت رپورتاژ ویژه 5 دقیقه‌ای از فرآیند واگذاری بسته‌بندی و ارسال لباس‌ها و ساخت تیزر عمومی و جمعی از تمامی اعضا و شرکت‌کنندگان این طرح اشاره کرد که این تیزرها به تازگی در رسانه فشن تاکس و شبکه های اجتماعی پخش می‌شود.

افرادی که تمایل به همکاری در این طرح را دارند، می‌توانند با دبیرخانه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران به شماره ۸۸۹۲۱۴۹۳ یا ۸۸۹۲۱۴۹۴ و یا نشانی تلگرامی t.me/itema2 تماس بگیرند.