سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بنیامین اسلامی، مدیرعامل برند "آندیا" درباره جدیدترین فعالیت‌های این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: به تازگی برنامه‌هایی برای تأسیس شعب جدید در کشور داریم و کارهای جدید پاییزه و زمستانه نیز در تمام شعب موجود است.

او درباره حضور موفق برند "آندیا" در نمایشگاه "زنان و تولید ملی" بیان کرد: چنین رویدادهای فرصت مناسبی را برای تعامل طراحان، تولیدکنندگان و صاحبان برند فراهم می‌کنند و علی رغم اینکه بسیاری از افراد به حضور برندها در کنار محصولات بانوان ایرانی معترض هستند، اما به عقیده من چنین جریانی فرصت مناسبی را برای آگاهی هر چه بیشتر طراحان و بانوان هنرمند کشور فراهم می کند تا در کنار برندها به نیاز جامعه در این عرصه پی برده و کارهای خود را به سمت هرچه بیشتر و بهتر تولیدی شدن سوق دهند.

اسلامی در پاسخ به این پرسش مبنی بر میزان صادرات محصولات برند "آندیا"  با وجود دارا بودن چند شعبه در دیگر کشورها بیان کرد: علی‌رغم تقاضای بسیاری از کشورهای خارجی از محدودیت در داشتن مواد اولیه تأمین پارچه و لباس، مانع رونق صادرات می‌شود.

او افزود: مواد اولیه و سرمایه ای که دراختیار داریم تا حد ممکن پاسخگوی نیاز ما در داخل کشور است و با وجود انکه بارها و بارها سفارشات بسیار خوبی از دیگر کشورها دشتته ایم اما به دلیل همین مشکلات نتوانستیم صادرات را در حد قابل قپبول انجام دهیم.

اسلامی با اشاره به اینکه اولویت او و همکارانش تأمین نیاز مردم کشورمان است، اظهار داشت:  میزان تولید ما با تتوجه به امکانات در دست می تواند نیاز مشتریان برند در داخل کشور را تأمین کند و بدون شک اولویت ما نیز همین است.

او در خاتمه گفت: علی رغم اینکه در ایران مشکل تأمین پارچه وجود دارد، اما صفر تا صد کارهای ما ایرانی هستند و امید است با رفع مشکل تأمین موارد اولیه و سرمایه مورد نیاز برای رونفپق صادرات، بتوانیم در این بخش نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.