به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نشست کمیسیون آموزش و پژوهش شورای راهبردی علمی دانشگاهی با حضور مجید سرسنگی، رییس کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری رییس و اعضا کمیسیون آموزش و پژوهش کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و برخی از مدیران گروههای تخصصی دانشگاهها با هدف  بازنگری سرفصلهای درسی دانشگاهها در حوزه مد و لباس برگزار شد.

دراین نشست، جدول‌های درسی رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد  پارچه، لباس و طراحی دوخت و اسامی‌کارگروه‌ها در اختیار ‌اعضا قرار گرفت‌ و در ادامه اهداف، برنامه ها و فعالیت‌های کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری مطرح شد.

ارائه نظرات درباره  بررسی و بازنگری عناوین درسی و قرار گرفتن حوزه مد ولباس در اولویت های بازنگری شورای تحول از مهمترین بخش‌های این جلسه بود.

همچنین سرسنگی، رییس کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری ضمن اعلام حمایت از اقدامات انجام شده توسط کمیسیون آموزش و پرورش کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید داشت که موضوع بازنگری فصل های حوزه مد و لباس در اولویت های شورای تحول قرار خواهد گرفت.

پیش از این و در مراسم اختنتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر لزوم بازنگری سرفصل‌های درسی طراحی لباس تأکید کرده بود.