سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مشارکت دانشگاه بین‌المللی مد آرت فرانسه برای دوره MBA مشترک، از طریق دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و با همکاری انجمن‌ها و اتحادیه‌های تخصصی پوشاک و نساجی، دانشجوی کارشناسی‌ارشد و یا متقاضی تک‌درس پذیرش می‌کند.

در دوره MBA انتظار می‌رود که دانشجویان به مهارت ارتباط‌های دیجیتال، دانش رفتار مشتری، تخصص فنی و هنری در حوزه طراحی و نوآوری‌ها و راهبردهای توسعه تجارت و بازار بین‌المللی برندهای پوشاک و کالاهای جانبی دست یافته و آنها را در مدت انجام کارآموزی‌ها و پایان‌نامه با تجربه‌های صنعتی بین‌المللی یکپارچه کند.

دانشگاه بین‌المللی مد آرت در شهر پاریس پایه‌گذاری شده‌است و تا به امروز یک شبکه گسترده‌ی بین‌المللی تشکیل داده و همکاری‌های قابل توجهی را به‌صورت آکادمیک در داخل و خارج فرانسه داشته است.

این همکاری موجب اثربخشی، اعتبار و کیفیت برنامه‌ی آموزشی مد آرت است. برنامه آموزشی مد آرت در عرصه‌ی صنعت جهانی بسیار غنی شده‌است، به‌گونه‌ای که فارغ التحصیلان تجربه‌ی کارآموزی در شرکت‌های بین‌المللی را نیز به‌دست می‌آورند. 35 درصد از دانشجویان دانشگاه  بین‌المللی مد آرت را دانشجویان خارجی با بیش از 20 ملیت مختلف تشکیل می‌دهند. کلاس‌ها در این دانشگاه به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و ایتالیایی دایر است. 

نکات مهم درباره دوره مشترک به شرح ذیل است:

مدت تحصیل حدود 5/2 سال است که بخش اول آن در قالب چهار دوره‌ی کوتاه‌مدت و با همکاری استادان دانشگاه مد آرت در دانشگاه صنعتی ‌امیرکبیر (تهران) و بخش دوم تا پایان دوره، در دانشگاه مد آرت (پاریس) برگزار می‌شود.

پایان‌نامه‌ی دوره MBA و دفاع از آن با راهنمایی مشترک استادان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مد آرت و در مد آرت انجام می‌شود.

هزینه‌ی بخش اول در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای هر دوره‌ی آموزشی کوتاه‌مدت  باتوجه به تعداد عنوان‌درس‌های ارائه‌شده در هر دوره، مدت زمان هر کدام و تعداد متقاضیان، برای هر دوره جداگانه تعیین می‌گردد و هزینه‌ی تحصیل در بخش دوم برای یک سال تحصیلی در مد آرت 7000 یورو می‌باشد.

به‌منظور سهولت در شرکت، فراگیرشدن و بهره‌مندی بیشتر علاقه‌مندان، بخش اول دوره‌ی MBA در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به چهار دوره‌ی آموزشی کوتاه‌مدت شامل چند عنوان درس مستقل تقسیم‌بندی شده و حضور متقاضیان آشنا با موضوعات مهندسی، مدیریت، تجارت، مد،  پوشاک و کالاهای جانبی در دوره‌های کوتاه‌مدت امکان‌پذیر است. دوره‌های کوتاه‌مدت به زبان انگلیسی و با ترجمه‌ی همزمان برگزار می‌گردد. در پایان هر دوره‌ی کوتاه‌مدت برای شرکت‌کنندگانی که هر عنوان درسی در هر دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مد آرت صادر می‌شود.  

 پذیرش برای تحصیل در مد آرت (بخش دوم در پاریس) با داشتن شرایط زیر انجام می‌پذیرد:

الف. قبولی در‌هر چهار دوره‌ی کوتاه‌مدت که نتایج آنها به عنوان بخش اول دوره‌ی MBA در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت می‌گردد.

ب. داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ج. داشتن حداقل یکی از مدارک زبان زیر:

زبان انگلیسی : مدرک IELTS (6)  یا TOFEL (76-80)

زبان ایتالیایی : مدرک CILS

زبان فرانسه : مدرک B2

مدرک پایان کل دوره MBA توسط مد آرت صادر و توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه دولتی Perpignan (مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) ارائه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه مد آرت در سایت WWW.modart-paris.com درج شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://campus.aut.ac.ir/intrel مراجعه کنند.