سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شبنم محمدی، طراح، مشاور، ایده‌پرداز و مدیر برند خانه "ویرو" درباره جدیدترین مجموعه خود با عنوان "صلح" به خبرنگار هنرآنلاین گفت: حدود یک سال است که بر روی طرح‌های این مجموعه کار کردم و تلاش کردم بر روی پوشیدنی‌هایی همچون شال، روسری و پوشت یا همان دستمال جیب کت مردانه، مفهوم صلح را به شکلی داستان سرایانه به مخاطب القا کنم.

او افزود: یکی از مهمترین اهدافی که در این مجموعه دنبال می‌کنم توجه به مقوله "آری به تولید ملی" است و باتوجه به برنامه‌هایی که در زمینه کارآفرینی در نظر دارم، به زودی این بحث در حوزه طراحی و معماری داخلی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمدی با اشاره به لزوم توجه به المان‌های سنتی و ایرانی در عرصه مد و لباس اظهار داشت: من با کولاژ و چیدمان محض مشکل دارم و باید توجه داشته باشیم که طی سال‌های اخیر، برندهایی همچون "هرمس"، "شنل" و "دیور" چگونه با الهام از فرش ایرانی، قلمکار ایرانی و دیگر صنایع دستی به خلق آثاری بی‌نظیر پرداخته و ما از این مهم غافل هستیم.

مدیر برند خانه "ویرو" درباره بکارگیری هنرهایی همچون کالیوگرافی و تایپوگرافی برای طراحی روی آثار مجموعه "صلح" بیان کرد: آثار این مجموعه در هفت لاین ارائه شده‌اند و از دیدگاه زیبایی‌شناختی و استاندارد فشن و با استفاده از توییل‌های ابریشمی، نخ پنبه و رودوزی با توجه به نیاز فصل‌های مختلف و طرح‌هایی همچون گل و مرغ آثار را ارائه کرده‌ام.

محمدی گفت: قرار است از یکی از آثار این مجموعه که یک شال ملی و در راستای حمایت از موضوع "آری به تولید ملی" است در روز صادرات رونمایی شود.

در یادداشتی پیرامون این مجموعه آمده است:

"مجموعه ویرو درباره صلح نیست

به صلح ختم مى شود

هیچکس در جهان صلح را نمى تواند باتمامیت تعریف و اجرا کند

مثل عشق که از ازل درباره اش عرفا، شعرا و فلاسفه بسیار گفته اما در وصف نگنجد

 این رویداد با روز صلح آغاز نمى شود بلکه با روز صلح به پایان مى رسد

و رسالت مخاطبان پیام ، با آن شروع و جریان پیدا مى کند.

ترویج فرهنگ صلح اندیشی و صلح زیستی قدمتى دیرین در ایران زمین دارد و امروز در تاروپود مجموعه ویرو با آواى جهانى  نو به نو گردیده است."