سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سهیلا جبری، فیلم نامه نویس سینما و تلویزیون و طراح لباس است که به عنوان مدرس این رشته نیز به مدت 30 سال فعالیت داشته است.

طی روزهای اخیر کالکشن "توسان" با آثاری از جبری در مجموعه بانیک رونمایی شد که در این مراسم افرادی همچون کاظمی دینان، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و رئیس انجمن روابط عمومی ایران، بهنود الله وردی، مشاور ارشد برندینگ و مدیریت برند، مهدی محمودی، مشاور امور اشتغالزایی و تولید اتحادیه پوشاک ایران، رمضانی، مشاور فراکسیون و مدیر عامل مرکز غیرانتفاعی ملل، محمدرضا پارسیان، مشاور رسانه ای و دبیر فراکسیون روابط عمومی و رسانه ای مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مد و لباس، هنرمندان، زنان کارآفرین، مدیران ارشد بازاریابی، و انجمن های دوستی حضور داشتند.

در این مراسم، اسلاید تهیه شده از کالکشن توسان با عنوان "زندگی یک روز زن در اجتماع" و با الهام از نقش و نگار ایرانی و پوشش چارقد که عکاسی آن توسط نوید جعفری و همکاری آیلار صمدی به نمایش در آمده است و سهیلا جبری در سخنان خود عنوان کرده که هنرمند وقتی اثری را خلق می کند در واقع حرف خود را با مخاطب در میان گذاشته و باید آماده شنیدن سخنان مخاطب خود باشد.

جبری پیش از این درباره مجموعه "توسان" به هنرآنلاین گفت: در این مجموعه تمرکز خود را بر روی استفاده از نقش و نگار، قالی، نقاشی و مینیاتور ایرانی گذاشته‌ام و در تمام آثار مجموعه از الیاف طبیعی استفاده کرده‌ام. "توسان" به معنای تابستان است و تعداد لباس‌هایی که در این مجموعه رونمایی می شود 31 عدد به تعداد روزهای تابستان و تمامی لباس‌ها مناسب استفاده در فصل گرم سال است. البته من علاقه بسیاری به استاده از واژگان در گویشهای مختلف دارم و از همین رو با وسواس بسیار برای کالکشن‌های خود عنوانی را انتخاب می‌کنم.

کالکشن "توسان" در حقیقت روایتی پوشیدنی از یک روز حضور زن در اجتماع است و طی روزهای اخیر عکاسی از مجموعه به گونه‌ای انجام شده که این حضور را نمایان سازد. فضاهایی که ممکن است یک بانوی ایرانی طی روز به آنها مراجعه کند و "توسان" رئال فشنی از این جریان را دنبال می‌کند. در سرپوش لباس‌ها نیز از چارقد ایرانی استفاده شده که نحوه بستن آنها هم به همان شکل سنتی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر درباره نحوه سفارش و خرید محصولات این مجموعه به کانال تلگرام مؤسسه "چیامد" به نشانی https://t.me/chiamode  و یا اینستاگرام https://instagram.com/chiamode.new مراجعه کنند.

در ادامه این مطلب، تصاویری از لباسهای رونمایی شده در کالکشن "توسان" را ببینید: 

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان

مجموعه توسان