سرویس مد و لباس هنرآنلاین: یکی از نیازهای توسعه و تکمیل دانش طراحان لباس ایرانی، ایجاد فضای رقابتی میان آنهاست و گردهمایی طراحان موجب می‌شود که این هنرمندان در کنار یکدیگر و البته همسو با همراهی جامعه تولیدکندگان به سوی بازار هدف هدایت شوند.

ایجاد بخش های رقابتی و حضور طراحان با شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، در وهله نخست برقراری ارتباط هنرجویان با بازار پوشاک ایران را به دنبال دارد و در ادامه به آشنایی آنها با دوره های پیشرفته و تخصصی و نرم افزاری منجر می‌شود.

از همین رو و به همت آکادمی هنر پارس، مسابقه طراحی لباس در سبک‌های آزاد در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران برگزار می‌شود.

این مسابقه طراحی لباس در تاریخ 16 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی، سالن 44، طبقه دوم، غرفه شماره 19 برپا می‌شود و جوایز نفیسی نیز به دنبال دارد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران (ایران مد 96) از 13 تا 16 شهریور ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران بر گزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان پوشاک کشور و همچنین برقراری ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و فروشگاه های پوشاک کشور دایر می‌شود.