سرویس مد و لباس هنرآنلاین: اکسپوی صنایع حلال دبی، بزرگترین نمایشگاه در این زمینه است که در امارات برگزار می‌شود و مرکزی برای گردهمایی فعالان صنعت حلال و انجمن‌های تجاری از سراسر جهان است.

این نمایشگاه حدود 4هزار کارشناس حضور دارند و 40 کشوردرآن شرکت می‌کنند، فرصتی برای حضور در بازار کشورهای اسلامی وتوسعه تجارت است چرا که در جهان برند حلال اهمیت ویژه ای دارد و مسلمانان در سراسر جهان به این برند توجه خاص دارند و فروش محصولات حلال به طرز چشم گیری بالاست.

از اینرو، فراخوان اکسپوی حلال از سوی بخش بین‌الملل کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز منتشر شده که قرار است در روزهای 27 و 27 شهریورماه در شهری دبی برگزار شود.

طراحان لباس می‌توانند با ثبت نام، آمادگی خود را برای حضور در پاویون کشورمان در این اکسپو اعلام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88945003 و 88948184 تماس حاصل نمایند.

شرکت در این نمایشگاه سبب آشنایی با فعالان این حوزه وکسب تجربه بیشتر خواهد شد و کسب و کار را در زمینه برند حلال رونق می بخشد.

اکسپوهای حلال طی در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و در آن جدیدترین دستاوردهای کشورهای مختلف در حوزه‌های فناوری، تجارت، صنعت و فرهنگ با رویکرد حلال در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بدون شک، یکی از دلایل انتخاب دبی برای برگزاری اکسپوی حلال این است که طی سال‌های گذشته 51 میلیون نفر از 220 نقطه مختلف دنیا از این کشور دیدار کردند که این اتفاق عامل مهمی برای انتخاب دبی به‌شمار می‌رود.