سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نیروی انتظامی برای چندمین بار وارد میدان می‌شود... این خبری است که ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه سراسری پوشاک با حضور در یکی از بخش های خبری شبکه خبر به اطلاع مخاطبان رساند.

شیرازی در این گفتگو اذعان داشته است که به عنوان مثال اگر در فروشگاهی مدهایی همچون شلوار پاره و تولید یا عرضه آن مشاهده می‌شود با کمک نیروی انتظامی از آن جلوگیری به عمل می‌آید.

شیرازی، درباره فروش و تولید پوشاک غیر متعارف، پاره، تنگ و کوتاه و مانتوهای جلوباز اظهار کرده است که پوشاک این چنینی را از مغازه‌های سطح شهر جمع‌آوری کردیم. باید توجه داشت که استفاده از شلوار پاره در شأن یک ایرانی نیست و ما کاری به مد موجود در دنیا نداریم.

او درباره مجازات عاملان عرضه و تولید این پوشاک گفته که کالای تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک نامتعارف جمع‌آوری می‌شود و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می‌آید. واردات، تولید این نوع از پوشاک با توجه به اینکه خلاف شئونات ما بوده ممنوع است و با آن برخورد می‌شود. در صورتی که مانتویی که به عنوان حجاب بانوان باشد و تنها از حجاب یک اسم را یدک بکشد و دکمه نداشته باشد جلوباز یا بدن‌نما باشد از جمله مواردی است که با آن برخورد می‌شود.

به اعتقاد رئیس اتحادیه سراسری پوشاک، پوشاک نامتعارف از شوهای خانگی ترویج می‌شود و باید ریشه آن از آنجا خشکیده شود که این امر نیز از وظایف دولت و دستگاه قضایی است.

مشروح صحبت‌های اخیر ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه سراسری پوشاک در شبکه خبر را در این فیلم ببینید: