سرویس مد و لباس هنرآنلاین: خوشبختانه طی سالیان اخیر شاهد آنیم که هنرمندان مطرح به اشکال گوناگون سعی در جلب توجه مخاطب به واسطه پوشش متفاوت خود دارند و این امر روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اینکه بسیاری از تابوهای برآمده از ساده پوشی شکسته شده و طراحی و بازی با رنگ ها در لباس طیف وسیعی از جامعه به ویژه جامعه هنری خودنمایی می کند در نوع خود امری قابل ستایش است.

در این میان، جلیقه‌ از آن دست پوشیدنی‌هاست که اصولی دارد و نیازمند دانش کاربردی است و به همین دلیل در جمع خانم ها و آقایان هر شخصی به سراغ استفاده از آن نمی‌رود.

این روزها و به روال سالیان قبل که پدران و پدربزرگ ها از این عنصر پوشیدنی در تکمیل استایل خود استفاده می‌کردند، جلیقه ها مجدد پرکاربرد شده و به عنوان یک لباس تأثیرگذار به ویژه در کمد آقایان قرار گرفته‌اند.

بی شک یکی از دغدغه‌های جامعه هنری نیز استفاده ازالگوهای پوششی متفاوت در مراسم مختلف است واین امر در بین خوانندگان و برای حضور بر روی صحنه کنسرت بسیار مشهود است.

نکته قابل توجه در استفاده از جلیقه این است که براحتی و البته با در نظر گرفتن چکونه چیدمان در کنار دیگر ملزومات لباس در هر فصلی قابل استفاده است.

غرض از طرح این مقدمه پرداختن به مدل جدیدی از جلیقه است که به تازگی به ویژه در میان هنرمندان بسیار پرکاربرد شده و خوش سلیقگی هایی نیز در برخی موارد به دلیل انتخاب پارچه به چشم می خورد.

به عنوان مثال همین چند روز پیش، احسان خواجه‌امیری در کنسرت خود از این مدل جلیقه استفاده کرد که تا حدودی قوانین استفاده از جلیقه های کلیشه ای مردانه را نقض کرده و مدلی خلاقانه از این پوشیدنی را در طرح و رنگ ارائه کرده است.

در ادامه تصاویری ازجلیقه متفاوت خواجه‌امیری در آخرین کنسرت او را ببینید:

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری