سرویس مد و لباس هنرآنلاین: کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی با شعارهایی همچون "خرید پوشاک ایرانی، تحقق اقتصاد مقاومتی" طی سال جاری توانسته است طیف گستردهای از جامعه را برای خرید پوشاک ایرانی ترغیب و تشویق کند. این در حالی است کهدر کشور توان و امکان تولید پوشاک با قیمت و کیفیت مناسب را داریم و نباید اجازه واردات به محصولات خارجی داد.

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره لزوم همراهی هنرمندان با کمپین های حمایت از پوشاک ایرانی به هنرآنلاین، گفت: تصورم بر این است که طی سال های اخیر، عده بسیاری از مردم کشورمان به این امر اذعان دارند که طراحان و تولیدکنندگان ایرانی در عرصه مد و لباس به دستاوردهای بسیاری دست یافته اند.

فیلی با اشاره به اینکه باید روز به روز بر جمعیت کمپین های حمایت از پوشاک ایرانی افزوده شود، بیان کرد: بدون شک همراهی هنرمندان و چهره های شناخته شده با چنین جریاناتی به پیشبرد اهداف ملی در زمینه حمایت از پوشاک ایرانی کمک خواهد کرد.

این بازیگر ادامه داد: اینکه می‌شنویم تولیدکننده ایرانی مجبور است برای جلب توجه مشتری خود از مارک‌های خارجی بر روی لباس ایرانی استفاده کند باعث تأسف بسیار است.

او افزود: توصیه من به جوانان این است که فریب مارک‌های خارجی را نخورند و با اعتماد به برندهای ایرانی و صرف هزینه در راستای حمایت از کالای داخلی گامی مؤثر در رونق اشتغال برای خود و نسل های آینده بردارند.

فیلی در خاتمه گفت: کیفیت طراحی و دوخت پوشاک ایرانی در شرایط فعلی قابل قبول است و با تداوم حرکت در مسیر حمایت از تولیدکننده ایرانی، مرزهای کشورمان به روی قاچاق پوشاک بسته می‌شود.