سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه‌ ملی صنایع دستی بزرگترین رخداد در این حوزه محسوب می‌شود که هر سال ۲۰ خردادماه همزمان با روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود، اما برپایی بیست‌وهشتمین دوره این نمایشگاه به‌دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به شهریورماه موکول شد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور بخش‌های ویژه شامل حصیربافی کاروان پیوند، روستاهای هدف، خانه ایرانی، فضای آموزشی برای کودکان، تبریز ۲۰۱۸ و شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از اول تا هفتم شهریورماه در حالی برگزار می‌شود که بخش‌های ویژه‌ای برای توسعه و ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از این اتفاقات، تبریز ۲۰۱۸ است که به‌صورت جداگانه در ارتباط با گردشگری و توانمندی‌های تبریز، خود را در نمایشگاه ملی صنایع دستی معرفی می‌کند.

غرفه‌های ویژه‌ای نیز برای بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است که می‌توان به ۱۹۰ مترمربع فضای رایگان اختصاصی برای استان‌های محروم، ۱۰۰ مترمربع فضای اختصاصی حصیربافی برای هشت استان کشور، ۱۰۰ مترمربع فضای اختصاصی برای ۷۷ روستای هدف، ۷۲ مترمربع فضای اختصاصی برای تبریز ۲۰۱۸ و شهر جهانی یزد با هدف معرفی قابلیت و توانمندی این دو استان، ۱۰۰ مترمربع فضای اختصاصی خانه ایرانی، ۳۰ مترمربع فضای اختصاصی برای آموزش کودکان و چادرهای عشایری اشاره کرد.

در این نمایشگاه، فضایی برای برخی شرکت‌های صادرکننده و همچنین برای افرادی که بسته‌بندی ویژه دارند و مورد تایید معاونت صنایع دستی هستند با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از اول تا هفتم شهریورماه در سالن‌های شماره ۸، ۹ و سری ۲۵ (A.B.C) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به تعداد ۴۲۵ غرفه (با متراژهای مختلف ۱۲، ۲۴، ۴۸ و ...) برگزار می‌شود.