سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بخش فروشگاه محصولات جانبی سایت رسمی "شهرزاد" نمونه زیورآلات بازیگر نقش اول سریال را برای فروش در نظر گرفته است.

مرغ آمین؛ عنوانی که در همان سری نخست آخرین اثر حسن فتحی به عنوان نمادی برای استجابت دعا بر روی گردنبند شهرزاد نقش بست و خیلی زود نمونه های مشابه آن در بازار رسمی و غیررسمی زیورآلات یافت شد.

در همان زمان انتشار فصل اول سریال "شهرزاد" نمونه‌هایی از مدل‌های گردنبند مرغ آمین وارد بازار شد و با استقبال طیف وسیعی از طرفداران سریال هم قرار گرفت.

اما آن زمان خبری از انگشتر بزرگ آقا و دیگر زیورآلات شهرزاد نبود که این اتفاق در بدو ورود فصل دوم سریال رخ داد و این آثار با قیمت‌های چندصد هزار تومانی و میلیونی به فروش رسید.

این که یک سریال بتواند مدسازی کند، در همه جای جهان مرسوم بوده و تلاش تولیدکنندگان سرایل "شهرزاد" برای برداشتن چنین گام هایی ستودنی است.

اما آیا اینکه دیگرانی از این محبوبیت سوءاستفاده خواهند کرد یا خیر باید منتظر ماند. بی‌شک کارایی زیورآلات شهرزاد برای طرفدارانش زمانی معنا پیدا می‌کند که نمونه اصلی آن که توسط عوامل سریال به فروش می‌رسد خریداری کنند و برای دفاع از این مد هزینه لازم را بپردازند نه اینکه نمونه‌های کپی بداری شده و قلابی آن را در دستان هر دستفروشی ببینند و از انتخاب خود دلسرد شوند.

در ادامه تصاویری از زیورآلات بخش فروشگاه محصولات جانبی سایت رسمی "شهرزاد" را به همراه قیمت ببینید:

مرغ آمین

مرغ آمین

مرغ آمین

مرغ آمین