سرویس مد و لباس هنرآنلاین: ورکشاپ آموزشی تخصصی اصول خوش‌پوشی با همکاری مشترک جهاد دانشگاهی هنر با همکاری موسسه رادین در قالب دو کارگاه مجزا برای خانم‌ها و آقایان برگزار و در پایان دوره، گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

ابوالفضل رزم‌آرا مدرس این کارگاه آموزشی است و سرفصل‌هایی شامل شناخت استایل و اندام مختلف، شناخت پوشش مناسب در هر فصل، روانشناسی رنگ‌ها با توجه به شخصیت‌شناسی و شناخت اکسسوری و کاربرد آن را در این دوره تدریس می‌کند.

ابوالفضل رزم‌آرا سال‌هاست که در زمینه مد و پوشاک و آموزش مانکن‌ها و به خصوص مانکن‌های مرد فعالیت دارد. او کارشناس بازرگانی است و به دلیل علاقه ای که از کودکی به پوشاک داشته است فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است.

به گفته رزم‌آرا، صرفا داشتن چهره یا اندام مناسب برای انتخاب یک مدل کافی نیست بلکه شخصیت او و نوع برخورد مدل بسیار حائز اهمیت است و این مساله برای یک برند مهم است که شخصیت مدل او قابل دفاع باشد.

این کارگاه آموزشی در تاریخ 11 و 12 مرداد از ساعت 17 تا 20 برای خانم‌ها و در تاریخ 18 و 19 مرداد از ساعت 17 تا 20 ویژه آقایان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  88328653 الی 5 و 09389382473 تماس حاصل نمایند.

قرار است این دوره آموزشی در ساختمان جهاد دانشگاهی هنر به نشانی تهران، خ انقلاب، دروازه دولت، خ خاقانی، نرسیده به خ سمیه، شماره 81 برگزار شود.