سرویس مد و لباس هنرآنلاین:  همایش بزرگ تزئینات مد و لباس با رویکرد تازه‌های دوخت و تزئین روی لباس و مانتوی شب برگزار می‌شود.

آموزش‌های خاص نمد و پارچه‌سازی و اپلیکه دوزی یا همان نحوه جدا کردن و بریدن تکه‌های پارچه و وصل کردن آن روی لباس بر انواع مانتو نیز از دیگر بخش‌های این همایش آموزشی اعلام شده است.

همایش بزرگ تزئینات مد و لباس در روز 31 تیرماه از ساعت 14 تا 17 در کتابخانه ملی برگزار می‌شود و مدرس این برنامه آفاق امیریان از چهره‌های شناخته‌شده عرصه صنایع دستی است.

امیریان تاکنون با تدریس انواع هنرهای دستی همچون دوخت‌های سنتی، سکمه، گل اشرفی، دوخت‌های سنتی اصفهان و شهرستان‌ها، منجوق‌دوزی، پولک‌دوزی، کریستال دوزی، سنگ دوزی، مرواریددوزی، گل بلندر، کار با خمیر، گل‌های کریستال، زیورآلات، نقاشی روی پارچه، ساخت تاج‌های لحیم، کار با هویه، کار با لحیم و سنگ، کار با تیتانیوم، روباندوزی ساده، روبان دوزی کرشه، روبان دوزی طبیعی، تکنیک‌های رنگ روی ظروف و … در برنامه‌های گوناگون تلویزیونی و همایش‌های مرتبط با این موضوعات حضور داشته است.

دو سال پیش نیز همایش تزئینات مد و لباس به مدت 2 روز در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار شد و آفاق امیریان مدیر آموزشگاه ابریشم به عنوان مدرس آموزشی این همایش حضور فعال داشت.

در این همایش که قریب به 200 نفر شرکت‌کننده حضور داشتند، حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و عابدی رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان تهران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه از کارهای ارائه‌شده توسط این آموزشگاه بازدید کردند.