سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نخستین رویداد کارآفرینی مد و لباس با عنوان مد و تک دی ماه سال گذشته در مجتمع تجاری پالادیوم تهران به همت شرکت فراخیز، موسسه مد هنر نوآورى و موسسه هنری خوش پوشان رادین برگزار شد.

اکنون قرار است دومین رویداد "مد و تک" مردادماه امسال برگزار شود. علاقه مندان برای حضور می توانند با مراجعه به سایت modotech.ir اقدام به ثبت نام کنند.

در نخستین دوره این رویداد، طراحان و متخصصان حوزه مد و لباس، برنامه نویسان، طراحان گرافیک، مدیران تجاری و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار گردهم آمدند تا با ارائه ایده های خلاقانه و بکر خود، کسب و کارشان را شروع کرده و به رقابت با یکدیگر بپردازند. 

در واقع از اهداف برگزاری رویداد مد و تک می‌توان به آشنایی با ادبیات و اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق در صنعت مد و لباس، گسترش بسترهای بازرگانی و فروش، به روزسازی سیستم خرده فروشی پوشاک به منظور کمک و تقویت فروش پوشاک نشان های ایرانی و حمایت از فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره کرد.

در این رویداد علاقه‌مندان به ایده‌پردازی در حوزه مد و لباس حضور دارند و ضمن شبکه‌سازی رقابتی پر از هیجان را تجربه می‌کنند.

گروه مد و تک رویداد کارآفرینی مد و تکنولوژی را با شرکت فعالان حوزه کسب‌و‌کار و صاحب‌نظران تخصصی حوزه مد و طراحان و برنامه‌نویسان برگزار کرده است.