سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: رمان "گیاهخوار " نوشته هان کانگ با ترجمه مهلاسادات عرب در ۱۹۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۶هزار تومان در نشر آناپنا منتشر شده است. روی جلد کتاب نوشته شده: برنده جایزه بین‌المللی من بوکر ۲۰۱۶ و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز.

در پشت جلد کتاب نیز نظراتی درباره کتاب منتشر شده است: نوشته‌های هان کانگ شگفت‌انگیز و به یادماندنی است. مانند رشد و نمو دانه‌ای کوچک، روند ملایمی دارد.

 "کاین وینت، نویسنده اقامت جنوب و گرگ"

رمانی نفس‌گیر و به غایت ماندنی. کلمات این کتاب مثل نور تلألو می‌بخشد. من تصویرسازی حسی کتاب را تحسین می‌کنم. "جس ریچارد، برنده جایزه داستان کوتاه کاستا".

...جمله به جمله "گیاهخوار" تجربه‌ای خارق‌العاده است که با خواندن آن به‌ سختی جلوی تند شدن ضربان نبض‌تان را می‌گیرید. "روزنامه بریتانیایی گاردین"

ایسنا همچین در ادامه این خبر نوشته است: مجموعه شعر "گرگ و میش خیال" سروده شیما آبیاری با تصویرگری مریم احمدی در ۱۰۰ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۲هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

این کتاب با نوشته‌ای از حسین پناهی شروع شده است: همه‌چی ازیاد آدم می‌ره، مگه یادش که همیشه یادشه.

و از نوشته‌های کتاب:

درختی پیر و فرتوتم

دارکوبی می‌خواهم

تندیسی سازد

وجود ترک‌خورده مرا

همچنین مجموعه ترانه‌ "گذشته" سروده زهره زمانی  در ۱۵۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۴‌هزار تومان در نشر آناپنا راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است:

گفتی اکنون در عاشقیتم، چه چیزی بالاتر از این؟!

می‌خواستم بگویم گذشتن، آری گذشتن از عشق بالاتر است

و ما می‌دانیم و به میل خود هنوز در برهوت ااین کویر به تماشا نشسته‌ایم...

همچنین کتاب "مصرف هنری و تجربه زیباشناختی" نوشته حسین خلیلی و فرود عباسی در ۳۳۶ صفحه  با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۳هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده‌ است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: "مصرف هنری"، مبحثی میان‌رشته‌ای و تطبیقی است. هم از منظر اقتصاد تعریف‌پذیر است، هم از دریچه شناختی هنر نفوذ دارد، هم از دیدگاه فلسفه، زیبایی‌شناسی و نشانه‌شناسی جستارمند است؛ و هم رویکردهای تحلیلی جامعه‌شناختی، روان‌شناختی، علوم ارتباطات و... را متوجه خود دارد. با این همه، مصرف هنری موضوعی نو و کمتر شناخته‌شده در مطالعات تطبیقی است و ضرورت دارد (به خصوص در ایران) بیشتر بدان پرداخته شود. از این رو در نوشتار حاضر، مصرف هنری را با یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به آن یعنی "تجربه زیباشناختی" مورد بررسی قرار داده‌ایم تا به عنوان نمونه موردی، پیش‌درآمدی باشد بر شناخت ابعاد مختلف آن و نیز زمینه‌ای باشد برای انجام مطالعات گسترده از سوی علاقه‌مندان به پژوهش‌های تطبیقی هنر.